úterý 6. října 2015

Design | 18

Před chvilkou jsem si dodělala nové záhlaví na blog, tentokrát opět s monsterkami. Celé je s novým filmem Boo York a obrázky z něj, protože když jsem tento film minulý týden ve čtvrtek viděla, opravdu mě nadchnul. Až na Deuce, který se ve filmu choval jako totální pako, a Setha neboli ,,Faraona". Ale hlavně písničky byly skvělé. Já jsem se bála, že to v češtině bude znít blbě, ale oni je skvěle přeložili! I když třeba písnička ,,Já jsem ghúlka z města" zní lépe v angličtině. Každopádně mě taky nadchly nové postavy. Luna (I když měla hrozný dabing. Ale zpívala krásně.), Elle taky není špatná, i když ve filmu nebyla až tak hezká a hlavně se mi moooc zalíbila Astranova! ♥ ♥ Ta je naprosto zlaťoučká, strašně roztomilá, kouzelná a mimozemská! Opravdu, to myslím doslova.

 Jako pozadí jsem zvolila samotné město Boo York. Předtím jsem tam chtěla dát takový modrý ,,ohňostroj" do pozadí, ale dala jsem tam teda to město. Kdyby to někomu vyloženě vadilo, tak napište. Můžu tam případně dát ten ,,ohňostroj", ten se k tomu taky hodí.


7 komentářů:

  1. Hezké záhlaví. Kdyby jsi chtěla, můžeš si u mě podobné objednat.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, jednoduché, hezké...ikdyž jsi měla už i hezčí :). Líbí se mi ta Catty a taky Boo York :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí :) i když Bio York jsem ještě neviděla :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásný ! Povedl se ti :) Můžeme se zeptat ? Kde jsi viděla ten film ? Stáhla jsi si ho ? Nebo koupila ? :)) Kdyby jsi si ho stáhla, dala by jsi nám prosím odkaz ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. Nebýt Twyly (adminky, ne monsterky :D) bych ani nevěděla, že je ten film v češtině. :D V tomhle článku dala odkaz na jeho stáhnutí, já si ho stáhla: (P.S. Stahuje se to asi hodinu, ale fakt to stojí za to!) http://clawdeenka8.blog.cz/1509/muj-nazor-po-vzhlednuti-noveho-filmu-z-monster-high-boo-york

      Vymazat
    2. Děkujeme Ti Zuzko ! :) ♥

      Vymazat
  5. Pěkný, poměrně jednoduchý design, úplně z toho ten Boo York čiší! :D

    OdpovědětVymazat