čtvrtek 8. října 2015

Moje kresba MH doplňků, aneb ,,Doplňkový papír"

Ahoj, když jsem kreslila 20. srpna portrét mojí Catrine, chytla mě velká kreslící nálada (která mě bohužel za pár dní zase přešla :/) a tak jsem se den potom, 21. srpna, dopoledne zase pustila do kreslení. K této takové netradiční ,,kresbě" mě inspirovala moje kámoška Janča, když mně a kámoškám na oslavě mého svátku (18. srpna) ukazovala své kresby. Měla v tom sešitě s kresbami i dva papíry celé pokreslené botami od nejrůznějších monsterek z všemožných edicích. Mně se ten nápad líbil a tak jsem 21. srpna udělala takový ,,doplňkový papír", na který jsem nakreslila boty a doplňky mých monsterek, především doplňky od koupených oblečků pro mé monsterky. A taky jsem tam napsala dva takové moje vymyšlené ,,citáty". Jeden je klasický ,,V jednoduchosti je krása", ale já jsem k tomu ještě dodala ,,Ale ve složitosti je nádhera!". Protože tohle rozhodně platí u Monster High. Ale nemám ten papír ZDALEKA tam pokreslený jako Jana. :D :)


Bota z Draculauřiných oblečků

3 komentáře:

  1. Zajímavý nápad :) jo Jana ho má hoodně pokreslený :DDDD máá pěkně namalované doplňky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý, ta Vandalina kabelka je boží ^^ . Cheche, ten Janin papír je šíleně pokreslený :D už se těším, jak ho budeš mít taky tak pokreslený xD nebo jestli tam budeš ještě do toho zasahovat :P .

    OdpovědětVymazat