čtvrtek 8. října 2015

Moje kresba Clawdeen

Ahoj, další kresbou ještě z velkých prázdnin je kresba Clawdeen podle krásného obrázku z Monster High časopisu. Kreslila jsem ji na rodinné oslavě asi 24. srpna a dokreslovala jsem ji doma 25. srpna. Nevím, jestli se mi povedla, ale snad je aspoň průměrná. Není ale nijak extra, mám spoooooustu daleko lepších kreseb. Kreslila jsem ji na tvrdý papír, pastelkami, protože jiný jsem neměla po ruce. Obličej se mi nepovedl, celkově vypadá docela blbě a navíc ty oči nejsou na obrázku tak velké. :/ Tentokrát se mi vůbec nepodařilo vystihnout předlohu. Normálně mi to moc nevadí, protože já mám většinou velký problém s vystihnutím předlohy, ale tady to vypadá celkem blbě. Nakonec jsem tam napsala i svoje iniciály, Z. N. Tak kresbu posuďte vy, ať vím, jestli je totálně hrozná nebo se mi aspoň trošku povedla.


4 komentáře:

  1. Mě se moc líbí! :D akorát ta brada je podle mě moc špičatá...jinak pěkně vystínovaný kožíšek a vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se nám :) Krásná malba Clawdeen ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kresba, mě se náhodou docela líbí :) Dost se mi líbí "bundička" a vlasy ^^ akorát je škoda, že je ta brada tak špičatá, jak psala Aďa, ale to mají všechny monsterky :P .

    OdpovědětVymazat
  4. Mě přijde dobrá. Tedy až na tu špičatou bradu a podivně vychrtlé a zkroucené prsty.

    OdpovědětVymazat