pátek 30. října 2015

Design | 19

Ahoj, jak už jste si mohli všimnout, mám nastavený nový design, který jsem si dneska udělala, i s pozadím. Je jednoduchý a doufám, že vám nevadí, že na něm tentokrát nejsou žádné obrázky monsterek nebo everek. Sice je zítra Halloween, ale já bohužel nemám nějak náladu ho oslavovat a hrát si s monsterkama. :// Spíš mám takovou....eh, romantickou a docela zasněnou náladu. Z větší části díky úžasné knize Selekce, kterou jsem včera dočetla. Prostě nějak nejsem vůbec naladěná na Halloween, tento rok přišel na mě nějak brzo. :D Ale chci to oslavit s mými monsterkami a everkami, ale ještě uvidím podle nálady. Na záhlaví jsem do srdíčka napsala věci, které mám opravdu ráda a hodně pro mě znamenají a taky některé z mých oblíbených monsterek a everek. Co na něj říkáte? Nevadí vám, že tentokrát na designu není žádná postava?

1 komentář:

  1. Design je moc hezký :) A vůbec nám nevadí že není s žádnou postavou, je to něco nového ;)
    P.S. Zapojíš se prosím http://mh-frights-camera-action.blog.cz/1510/halloweenska-soutez-vyber-si-dyni#pridat-komentar ?? :P :)

    OdpovědětVymazat