pátek 30. října 2015

Zlověstná mlha

Minulý týden v sobotu, 24. října, jsem se ráno vzbudila a náš dům a okolní (celkem vzdálené) lesy a stromy obklopovala mlha. Hustá mlha, přes kterou toho nebylo moc vidět. Dostala jsem takovou inspirativní náladu, a tak jsem vylezla z postele, oblékla si bundu a obula botasky, popadla jsem ,,zlověstnou" dceru Zlé královny, Raven, vzala si foťák a vyrazila ven fotit. Nejdřív jsem ale vyfotila ještě pár fotek z balkónu ložnice. I když trošku problém té mlhy je, že nebylo skoro nic vidět. :D Bohužel taková fotka, jakou jsem si představovala – Raven obklopená zepředu i zezadu mlhou...a vypadala by díky tomu přízračně – vyfotit nešla. U mlhy je blbé to, že jak se k ní přiblížíte nebo do ní vstoupíte, není vidět. :/ I když je to vlastně výhoda, ale já jsem si vždycky přála vejít do mlhy a vidět ji kolem sebe...




Podsud jsem fotila Raven z balkónu. ↑

A tady už začíná focení na zahradě.









2 komentáře:

  1. Krásné fotky, ta poslední je nejkrásnější, opravdu se ti povedla :) Raven to na fotkách sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Raven je rozprávková! Hmla sa k nej dokonale hodí! Len keby tá hmla bola fialová O_o To by bolo! :D Fotky sú krásne, kvalitné... čo dodať...

    OdpovědětVymazat