neděle 20. září 2015

Moje kresba Courtly Jester

Sice minulý článek byl takový ,,smutný" a negativní, ale tento nebude. S novým školním rokem jsem chytla i nový kreslící amok. :DD Už od začátku září mám velkou kreslící náladu. První týden jsem nakreslila Kitty Way Too Wonderland a dnes jsem už konečně dokreslila Courtly Jester, novou postavu na Ever After High. Everky ji potkaly v Říši divů, na Wonderland High, střední divoříšné škole. Tudíž je také z edice Way Too Wonderland. Moc se mi zalíbila na jednom obrázku z videa, který jsem našla na internetu. A podle toho jsem ji nakreslila. Jako kreslená je náádherná, bláznivá, divoříšná a barevná a šílená! A proto se mi taky tak líbí. Ikdyž jako panenka ne...

Kreslila jsem ji skoro celý minulý týden, od úterý 8. září až do dneška (20. září). Ale minulý týden v pátek jsem ji nestihla kreslit a tento týden jsem ji kreslila jen v pátek, sobotu a dnes v neděli. Jinak jsem to nestíhala. Takže jsem ji vlastně kreslila ,,jen" 8 dní. :D No, je to fakt hodně, dala mi dost práce, ikdyž jsem už kreslila i pracnější kresby. Ale předloze se vůůůbec nepodobá. Posuďte ji sami, kritika mi nevadí. Chybami se totiž člověk učí.

Jinak dneska jsem taky začala kreslit jednu krásnou mořskou kentaurku podle obrázku z monster-lili.






4 komentáře:

  1. Moc se ti povedla! Moc se ti povedla ta korunka nebo co to je :D straně se mi líbí ty pidi diamantiky :DD maš je suprově vystínované! Ty rolničky mi trochu připomínají Charlikovy vyvalené bulvičky xD :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, skvělý! :D Nevím proč zrovna tahle kresba, ale nehorázně se mi líbí :D . Fakt suprově jsi vystihla její výraz, oblečení, barvy.. všechno! :D Taky se mi líbí ta "korunka" nebo co to je, a i vlasy (tam, mě vždycky upoutá ten cop :P ). Všechno jí k sobě ladí (třeba ta "korunka" a erná "rukavice" a další červené doplňky x3) :) těším se na další kresbu :D .

    OdpovědětVymazat
  3. To je super kresba.
    Mimochodem, mám novou EAH panenku hádej kterou.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedená kresba!:) Ta koruna je krásná - ty diamanty a tak :)) a vlasy jsou krásné!:)

    OdpovědětVymazat