úterý 22. září 2015

Bizarně dráponalá zpěvačka Casta Fierce v podzimní přírodě

Ahoj, minulý týden ve čtvrtek (17. září) jsem šla s bráchou na takovou ,,kaštanovo-fotící" procházku. Šli jsme na kaštany a já jsem si sebou ještě vzala Castu, MH hřebínek a foťák. Měla jsem celkem dost fotící náladu, ale na stromě se fotilo hodně blbě, protože v koruně stromu bylo šero. Takže mě ta fotící nálada dost rychle přešla, tudíž je fotek málo, a fotky nejsou moc kvalitní.






6 komentářů:

  1. Ta 1. fotka je krásna - taková podzimní :) jinak jsi měla dobrý nápad, ale je škoda,že tam bylo šero jinak by fotky vypadaly opravdu skvěle! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, hlavně 1. a 4.
    Castu sice moc nemusim, ale fotky se ti jako vždy povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A, mám prosbu.....mohla bys někdy nafotit třeba Wydownu?

      Vymazat
  3. Taky se mi ta 1. moc moc líbí :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky máš opravdu krásné a nápadité. Jediné, co bych vytkla, je to, že u všech máš opravdu hodně prostoru nad panenkou. Vypadá pak strašně malá. Když nebude mít tolik místa nad hlavou, hned to bude vypadat reálněji. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky :) nejvíc se mi líbí 1. fotka, Casta na ní pěkně vynikla a vypadá jako focená z jiného dne, než ostatní :D .

    OdpovědětVymazat