neděle 20. září 2015

A zase na začátku...

Ahoj, už dříve jsem chtěla napsat tento článek, ale byla jsem líná nebo mi došla slova. Myšlenky se mi hromadily pouze v hlavě. Jde o to, že přestože tento blog mám už víc než rok a myslím, že se za tu dobu stal docela oblíbený. Tedy aspoň tehdy, když tu ještě byla většina skvělých Monster High blogerek. :-( Nevím, jak dlouho trvaly mé ,,začátky" na tomto blogu, ale pamatuju se, že to bylo dost dlouho. Nebo mi to aspoň tak připadalo. Tím pojmem ,,začátky" mám na mysli to, když jsem u článků většinou neměla žádný komentář nebo maximálně jeden, někdy pár. Na můj blog chodily jen moje kámošky, ale díky nim jsem blog rozvíjela dál a věděla jsem, že na něj aspoň někdo chodí. Nebýt mých kamarádek bych si totiž asi žádný blog nezaložila, když bych věděla/myslela si, že na něj nikdo (ze začátku) nebude chodit. Pamatuju si, jak jsem jim tehdy v květnu 2014 psala, jestli si mám založit blog, kam bych dávala svoje fotky Monster High, jestli by na něj chodily. A tak nakonec vzniknul tento blog. Protože mi narůstala hromada fotek příšerek v počítači. Nevyužitých. A já jsem se chtěla nějak zviditelnit, použít ty fotky a ukázat je ostatním. Proto taky ten název blogu. Postupně jsem začala na blog přidávat i jiné věci, než jen fotky. Čím déle jsem blog měla, tím různorodější to byly články. Bleskovky, soutěže, koláže, novinky, moje hodnocení Monster High edicí, deníčky –abych si zaznamenala, co skvělého i těžkého jsem prožila, fotopříběhy, jednou jsem napsala i Monster High příběh, .... Když si budete projíždět archiv – třeba květen roku 2014 – nenechte se zmást počtem komentů. Většinou je jich tam tak 4, někdy i 8,.. Ale většina jsou moje odpovědi. :D Když se teď podívám na začátek, byly to dost chabé články a fotky. Postupně jsem se začala zlepšovat i v psaní článků. To jest, že jsem napsala víc než jednu dvě věty. :D

Malé blogy, které se nerozjedou, zaniknou a upadnou do zapomnění. Ale na velkolepé, skvělé blogy nikdy nezapomeneme. Takovými pro mě byly například Clawynka♥ nebo ○Lagoona○Blue○. Bohužel ty nejlepší blogerky už odešly...

A já? Já jsem zase na začátku. Nemám ráda tuctové blogy, jakoby bez duše, kam adminky přidávají jenom novinky, nějaké obrázky, .. Ale můj takový podle mě není. Najdete tu moc a moc z mojí tvorby, hlavně fotek, ale občas i kresby monsterek a everek, které nakreslím, či moje vymyšlené návrhy oblečení.

Podle číselných statistik blogu mám celkem dobrou návštěvnost, ale co z toho mám, když skoro nikdo nekomentuje? Je to podle mě tím, že u většiny už Monster High klesly ke dnu nebo je nebaví. Většina opravdu dobrých MH blogerek skončila nebo nejsou moc aktivní... Ve skutečnosti, ač se to nezdá, mám poměrně dobrou  a kreslící náladu (ikdyž teď ani tak ne), ale počasí (aspoň teď) a nálada na blogu je ponurá. Nikdo nepíše komenty, a když už, tak pár slovné.


6 komentářů:

  1. Páni, dlouhý článek, k tomu by mě nikdo nedonutil (psát tak dlouhý článek). Na můj blog moc lidí nechodí, moc lidí nekomentuje, poslední dobou ani já nejsem moc aktivní... Chtěla jsem zas být, ale design- krásný, který jsem si v psp vytvořila se mi neuložil, zabral mi celé sobotní dopoledne a...neuložil se!!! Byla jsem z toho strašně zklamaná a smutná...to moje staré záhlaví stojí za starý pšouky, je neaktuální, hnusné a neoriginální, to je taky důvod proč nejsem moc aktivní...objednala jsem si už 2 designy u 2 blogerek a furt nic :(...Takže, jo, chápu, jak se cítíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za koment! Tyy vogo, chudáku! Já bych z toho, že se mi ten design neuložil byla spíš pořádně pořádně na*raná! :D Rozhodně by mě pak přešla nálada a chuť vytvářet si jakýkoli nový design. Já bych se ti mohla pokusit udělat záhlaví, ale asi jen v malování. V Psp mi to furt moc nejde. :/ Ale mohla bych zkusit i něco kdyžtak ořezat, ale na to nejsem moc dobrá. Kdyžtak si napiš klidně ještě pod tento článek ,,požadavky" na ten design a já ti ho můžu zkusit udělat, až na to budu mít trochu náladu. :)

      Vymazat
    2. Chápu tě, ale tvůj blog je opravdu super. Vždyť díky tobě jsem si já blog založila. Na tvůj blog jsem chodívala i pětkrát denně.

      A Kájo, jestli chceš můžeš si desing objednat u mě.

      Vymazat
    3. Jé, díky, to jste moc hodné :). Ještě se rozmyslím, uvidím :D. A pokusím se být aktivnější...od pozítřka :D.

      Vymazat
  2. Fakt mega článek!! Já na tvůj blog chodím několikrát deně - máš ho originální, zábavný a je vidět, že tě to baví! Sice mě už monster high tolik neberou jako třeba před 2 lety, na tvůj blog chodím ráda. Fotky, tvoje návrhy....všechno je super!!! Promiň, že jsem tu nekomentovala, ale teď se pokusím komentovat víc! Doufám, že nechceš skončit - to by byla fakt škoda! Už se těším na tvoje kresby! :D

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, jak vidím, tak se ti tu komenty rozjely :D . i článek je super dlouhý :D se divím, že ses dokopala ho napsat, já bych na to neměla trpělivost. Na tvůj/Kájiný blog chodím deno deně. Ale taky jsem tu nekomentovala - stejně jako na Kájiném blogu - a je mi jasné, že byste chtěly, abych taky komentovala (každý koment se počítá) jen když se nad tím zamyslím, tak jsem si vždycky myslela, že bych se pořád opakovala "super fotky, podařilo se ti to, je to boží.." ikdyž je to pravda :) . Navíc můj názor vždy vyjádřili ostatní, ale tímhle článkem jsi mě dokopala, abych se aspoň snažila je psát :) takže slavnostně přísahám Na svatého Charlika, že budu komentovat víc, jak na tvojem, tak na Kájiném blogu :D neboj, my tu návštěvnost/komentovanost zvednem :D .

    OdpovědětVymazat