úterý 29. září 2015

Jupííííííííííí!!!!!!!!!!!!

Ahooj, týden jsem tu nebyla, protože jsem měla zákaz na počítač. Nebudu rozebírat proč. Ale koho to zajímá? Tento článek je o tom, že mám nový (zářijový) Monster High časopis, ve kterém bylo jako dárek na výběr hned několik věcí. Buďto gumičky, zářivý bloček s diamantíky nebo dvojitý lesk na rty. Nebo tak to aspoň psali v časáku. Mně ten časopis kupoval taťka a vybral mi ten s leskem na rty. Časopis je skvělý, ikdyž plakát mě nijak zvlášť nenadchnul – je s kluky. :P :D Ale není špatný. Mají tam v rubrice tvoření bezva nápad na náramek. A zvláště mě nadchnul obrázek Lorny (klasické png, jaké známe), který je u jejího profilu a na poslední straně časopisu. Moc se mi líbí, až dokreslím mořskou kentaurku, na které pracuju, chtěla bych si Lornu nakreslit. Ale mám spoooustu plánů na kreslení, takže nevím, kam dřív skočit. Tak uvidím, takhle to u mě prostě někdy chodí. :DD

A další skvěláááá věc je ta, že MÁM NOVOU MONSTER HIGH KNÍŽKU!!!! Monster High fanoušci určitě znáte skvělou sérii knih Ghúlmošek, kterou napsala Gitty Daneshvari. A teď k ní vyšla ještě vyšla knížka Ghúlmošky – Kniha ghúlovin. Je v ní spoooustu zábavy. Například kvízy a doplňování znalostí o monsterkách, kreslení, návrhy na tričko, hrůzostrašné tipy například na monstr-hry s ghúlmoškama, tvoření komiksu, bludiště, ... V knihkupectví mě upoutala svým oranžovým obalem, který jsem ještě u žádných Ghúlmošek neviděla. Začala jsem si tou knihou listovat a byla jsem z ní naprosto unešená! Ty monstr-aktivity vypadaly hrůžasně a taky tam je krátká povídka od Gitty Daneshvari s názvem ,,Ghúlmošky zápasí s časem" o tom, jak Venus, Robecca a Rochelle hledají Robecčina tátu. Hrooozně jsem tu knížku chtěla a tak jsem přemluvila mamku a ona mi ji koupila! Neee, u nás to tak normálně nechodí, ale dneska to byla výjimka, protože jsme ze školního katalogu objednali pro mě a pro bráchu knížky. Ale paní učitelka jim řekla, že to neumí objednat, takže knížky nepřijdou. :/ To mě mrzelo. Ale místo té knihy jsem si nakonec v knihkupectví dnes vybrala MH knihu a vůůůůůbec toho nelituju!! A ani litovat nebudu!!! Ou, vidím, že jsem se tu nějak moc rozkecala.. No, ukážu vám už konečně fotky časáku i knížky. :D

Kniha

Ukázka (to už mám vyplněné)


Krásný obrázek, který je na začátku.

MH časopis 

Ukázka (profil Lorny McNessie)

Obrázek, který je na poslední straně. (Ten se mi moc líbí! ♥)

Dvojitý lesk na rty
Dá se odšroubovat z jedné i z druhé strany. Má dobrý design a je to fajn vynález. :D Líbí se mi, jak to udělali v hlavním barvách Monster High znaku. :)

3 komentáře:

  1. Ten časopis vypadá hrůžasně, taky bych si ho koupila, ale 80 korun, to nedám. A ta knížka je hezká, ale na tohle moc nejsem, takže mi připadá trochu zbytečná. Vždyť mám ještě nedoplněný Krutopřísnej deníček... A nezapomeň si objednat cenu za bleskovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! :D Terka váhala jesli si ji koupit nebo ne...a když jsme tam šly zase, už tam nebyla xD no vypadá to zajimavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ke všemu gratuluju, jak vidím, tak jsi šťastná jak blecha :D . A určitě si vyplňování té knížky užiješ :3 :D .

    OdpovědětVymazat