čtvrtek 17. září 2015

Design | 17

Ahoj, minulý design tu podle mě moc dlouho nevydržel, jak jsem si myslela. Vlastně se mi ani moc nelíbil, a vám asi taky moc ne, podle některých komentů. Navíc se hodil k létu a to, že překládám Ashlynnin deníček už dávno není aktuální (to bylo napsané na tom záhlaví). Tentokrát jsem si záhlaví nedělala sama, jak jsem původně plánovala. MH Kája totiž, což se mi fakt šiklo!, udělala volné záhlaví s Kitty Cheshire v edici Way Too Wonderland. WTW je moje nejoblíbenější EAH edice a Kitty se mi v ní líbí nejvíc! ♥ Na pozadí jsem dala podzimní listy, když nám už pomalu přichází podzim. Test na ten světle zelený obdélník jsem tam dopisovala sama, MH Kája mi to povolila.

Líbí se mi na sto procent!

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda že se ti líbí.
    Jestli chceš, udělám ti s Kitty i pár gifů a oddělovačů.
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kitty se mi jako jediná z EAH. Design je moc pěkný c:

    OdpovědětVymazat