neděle 16. srpna 2015

Zase doma

Ahoj, včera odpoledne jsme se vrátili z chalupy. Bylo ta krásně a skvěle jsem si to užila, ikdyž jsem se od pátku do pondělka z jistého důvodu nemohla koupat. Ale od začátku...

Minulý týden ve čtvrtek večer jsme přijeli na chalupu. Já jsem si tam vzala 13 monsterek: Vandalu, Sirenu, Lagoonu, Twylu, Frankie, Draculauru, Clawdeen, Jane, Clawdii, Toralei, Meowlody, Purrsephone a samozřejmě moji novou River. Překvapivě jsem tam ani moc nefotila, mám odtamtud jen dvě focení Monster High. Od pátku (7. 8.) jsme každý den jezdili na koupalitě do Vlčího dolu, protože byla nesnesitelná vedra a nedalo se jezdit na výlety, ani do hor! Od pátku do pondělí jsem se nekoupala a většinou jsem si kreslila na břehu na dece ve stínu. A v pátek jsem nakreslila tohle. ↓ Mořskou pannu nebo sirénu, podle mojí fantazie, na útesu. Hodně mě začalo bavit kreslení mými akvarelovými pastelkami se 48 barvami! A zjistila jsem, že mi hodně dobře jde kreslit bez tužky. Je to přání pro babičku ke svátku, který měla v srpnu. A v úterý už jsem se mohla konečně koupat! Krásně mi to vyšlo – přesně na můj svátek! A ještě lepší bylo, že v to úterý jsem ráno dostala od babičky k svátku velké balení želé bonbónů – mňam! Na koupališti ve Vlčím dole je skokanský můstek 3 metry nad vodou. A hádejte co... Já jsem z něho skákala! Nejdřív jsme s bráchou přemlouvali jen taťku, ať z toho jednou skočí. :D A nakonec jsme mohli skákat i my. Když jsem na to vylezla a chtěla jsem poprvé skočit, tak jsem řekla. ,,Ježiš, z toho mám skočit?!" Zděsila mě ta výška. Ale skočila jsem a postupně jsem se toho přestávala bát a začalo mě to hodně bavit. Teda když jsem si zrovna nenabrala vodu do nosu nebo jsem blbě neskočila. To pak bolí. Třeba když skočí na kolena.. A ve středu 12. srpna jsem si ráno, když ještě nebylo takové vedro, pohrála s monsterkama (hlavně s mojí novou sladkou River). A po obědě jsme zase jeli do Vlčího dolu. Ve středu v noci jsme mohli být dlouho vzhůru, protože jednou za rok byl roj meteoritů, přesněji perseidů. Říká se jim tak proto, že zdánlivě vylétají ze souhvězdí Perseus. A taky jsme si u ohně opekli klobásy. Mám hodně dobrých fotek ohně. A taťka do něho pak strkal klackem, aby létaly jiskry. Z toho mám taky nějaké dobré fotky, které uvidíte ke konci článku. Pár posledních dnů jsme se s bráchou naučili ,,vypalovat" různé nápisy do dřevěných polen. A to tak, že jsme si vzali lupu, dali jsme ji kolmo ke slunci a takovým světelným kolečkem jsme postupně vypalovali. Já jsem vypálila dvě polínka. Jedno s nápisem Monster High a MH lebkou a druhé pro dědu k narozeninám. To MH polínko budu používat jako ,,lavičku" nebo sedátko pro monsterky a je na konci článku. A včera (v sobotu) odpoledne jsme už jeli domů.


Západ slunce (ty hrozné dráty to kazí :/)

Oheň





Vypálené polínko

2 komentáře:

  1. Týjo, krásná kresba :D, A to s tím vypalováním by mě nenapadlo! A taky krásné fotky ohně!!! Je vidět že sis to tam užila :D!

    OdpovědětVymazat
  2. My sme tiež boli na chalupe, v Čechách a bolo tam super. Bolo hodne horko, ale našťastie tam bol veľký bazén a kúpala som sa našťastie celý týždeň. To horko by som neprežila. Tak vy ste to mali dobré. Inak, tá kresba je krásna a aj to polienko. My máme doma vypalovačku do dreva, to som mala ako darček na Vianoce. Inak, pekné fotky ohňa :)

    OdpovědětVymazat