pondělí 17. srpna 2015

Lagoonu, Clawdii a Jane jsem měla už rok

9. srpna to byl přesně 1 rok, co jsem si k svátku rozbalila Lagoonu, Clawdii a Jane. (Lagoo a Jane byly tehdy v úžasné akci.) Tak jsem je vzala na chalupu a 10. srpna jsem je na oslavu toho, že je mám už 1 rok, nafotila. (9. srpna jsem to nestihla.) Ale neměla jsem moc fotící náladu, některé fotky nejsou nic moc.













6 komentářů:

  1. Děláš si srandu, ty fotky jsou dokonalé!!!!
    Mimochodem, zítra nebo po zítří přidám na blog bleskovku: z jaké edice je tato MH.
    Zapojíš se PLS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :))

      Samozřejmě, že se zapojím. To je moje! Jsem na Monster High ,,docela" odborník :P :DD Za ty skoro 4 roky, co mě baví... Poznávat monsterky z různých edicí mě bude bavit. :)

      Vymazat
    2. To jsem ráda, aspoň někdo se zapojí.
      Ceny asi budou zase oodělovače.
      Mimochodem, zítra si asi koupím Ashlynn s Hunterem 2pack. Je to divný, Apple nebo Maddie stojí 499 a 2pack Ash s Hunterem taky 499.

      Vymazat
  2. Nato,že mají rok vůbec nevypadají:D Jak už nejspíš víš,tak fotky jsouúžasné:)

    OdpovědětVymazat
  3. Obzvlášť fotky s Jane jsou kráásné! :D

    OdpovědětVymazat