čtvrtek 6. srpna 2015

Dvě fotky River

Taak, jsem ráda, že ještě stíhám napsat tenhle krátký článeček s dvěma fotkami River, které jsem vyfotila u babičky doma vevnitř.



7 komentářů:

  1. Fotky jsou pěkné:D Ikdyž musím přiznat,že jak jsem byla na výletě ve Zlíně,tak jsem se jí v Pompu normálně málem lekla. No,nezaujala mě ani mého tátu. Ale na tvých fotkách celkem slušně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, my jak jsme byli v červenci na chalupě a jeli jsme do Šumperka, tak jsem se podívala i do Dráčiku. A taky mě tam River zděsila. :D Některé River mají hnusný obličej, tamty měly úplně jiný obličej než ta moje. Ikdyž musíš si na to úplně zvyknout. Mně osobně se sladká River moc zalíbila a oblíbila jsem si ji. ...Ale na Vandalu stejně nemá. :D

      Vymazat
  2. Hezké fotky :) popravdě mi River připadá jako slaďoučký cukrový kostlivec :´D (kostlivec asi jen kvůli rukám a obličeji :P ) .

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia a Honey7. srpna 2015 v 19:56

    Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené :D Tady to River moc sluší :)...

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k River! :)

    PS : Vraciam sa späť na blog! :)

    OdpovědětVymazat