pondělí 17. srpna 2015

River blbne se svými duhařskými ghúlmoškami

Ahoj, na chalupě mě napadlo udělat focení více monsterek a tak oživit fotografie a udělat je trochu netradiční a originálnější než obvykle. Tak jsem nafotila moji novou River a s ní ještě Vandalu, její nej ghúlmošku, Clawdeen, Lalu a Twylu. Původně jsem chtěla fotit i Lagoo, ale nestihla jsem to, protože už pak byl oběd.

A ještě malé info. Zítra odpoledne bude moje oslava svátku s kámoškama a taky u nás od zítřejšího rána bude moje nejlepší kámoška Kája! A pak, jak pro Káju večer, až skončí moje oslava, přijede její mamka, tak pojedu k nim a budu u nich až do středy večer! Já se taaaaaaaaaaak strašně těším!!!!!! Určitě si budeme hrát s Monster High, nemůžu se dočkat!!!! Takže dnešek byl úklidový, aby náš dům na oslavu taky nějak vypadal. :D




River pomáhá mrtvé vážce bezpečně přejít na ,,onen svět"





















10 komentářů:

  1. Pěkné fotky Zuzi! Na tu oslavu se strašně těším!!!! Jo a když se s Kájou tak zvete, pozvali jste na noc k sobě někdy Alču????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klídek, taky jste se s Alčou a s Žanetou zvaly, a my o tom neměly ani páru...):(

      Vymazat
    2. Nj, ale vy jste nám to neřekly ani minulý rok a tohle je jen jednou a navic nemáte Žanetu rády...

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Ty se máš, že máš River.

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia a Honey17. srpna 2015 v 20:51

    Hezké fotky, nejvíc se nám líbí třetí a šestá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky:D Nejvíce se mi líbí ty,na kterých je River spolu s ghúlkami:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Zapojíš se teda do bleskovky?

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky líbí se mi snad všechny sluší jim to :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, Zuzu! Ta oslava i přespání bylo supr :D!

    OdpovědětVymazat
  8. Probíhá u mě kontrola Affs/SB,která se uzavírá v sobotu,takže se pokud možno zapiš:)

    OdpovědětVymazat