pátek 21. srpna 2015

Končím s některými Affs

Ahoj, proti Equestria Girls vcelku nic nemám, viděla jsem dokonce i pár jejich videí a písniček. Ale nezajímají mě. Já zbožňuju Monster High a taky mám moc ráda Ever After High. A proto končím s některými Affs, většina blogů se teď stala tuctovými blogy o Equestria Girls a tak mě přestaly bavit.
Tady jsou ghúlky, se kterými už nechci být Affs.

Promiň, ale už mě nebaví tvůj blog. Upřímnost je lepší, než mazat ti med kolem huby.

Tvůj blog mě už taky docela omrzel, protože jsi na něj přidala EG a Winx... I když Winx jsi tam měla už předtím, ale teď na tvém blogu není skoro nic z toho, co mě baví.

Tvůj blog jsem měla hodně ráda a moc ráda jsem na něj chodila, ale teď se z něho (podle mě) stal další tuctový blog o EG. :/

No, nemám k tomu sice moc pádný důvod, ale chci prostě mít mezi svými Affs jen blogy, které mě opravdu baví. Což je hlavně blog mojí nejlepší kámošky, který je pořád originální! (ODKAZ

Stejný důvod, jako u Twyly.

7 komentářů:

  1. OK,chápu. Když už tě ten daný blog nebaví,tak je zbytečné tě do toho nutit. Takže ti přeji,ať se ti nadále v blogování daří a ať tu ještě nějaký ten rok vydržíš. Hodně štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ok, chápem. Ale eg a winx som nepridala teraz, tie sú tu asi tri mesiace, možno viac. Ale chápem, každý má rád niečo iné a ja sa nebudem nútiť písať o veciach, ktoré ma nebavia... Ale tvoj blog budem aj naďalej navštevovať. A zmeniala som si prezývku.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi ses rozhodla správně. Já jsem taky smazala Rosabellu.
    Mimochodem, neuděláš náběr Affs? Ráda bych se zapsala, a navíc už tě v Affs mám.

    OdpovědětVymazat
  4. Bez urážky,ale mne príde že si ich zmazala z affs,len preto,lebo si dali do témy EG.Toto všetko,sú dobré blogerky,a nikdy by som ich kvôli novej téme preč nedala.Stále predsa majú z časti,blog o EAH.Mňa MH nezaujímajú,ale v affs mám tieto blogy.EG niesú tuctové,hovoria o priatelstve.Všetky EG sú prepracované.O čom hovoria EAH? Neviem.Naozaj,bez urážky,chápem som úprimnosťou tvrdá,ale príde mi,že proti EG niečo máš.Pred tým som bola sama,všetky blogy boli o MH a EAH.Veľa blogeriek si o môj blog,kvôli EG,mohli max.zavadiť topánkou.A prišla nová téma,a je to hneď zle? Ale chápem,blogy ťa už nebavia,ale fakt mi príde,že len preto,lebo si všetci viac obľúbili EG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak abys mě špatně nepochopila. Ano, některé jsem smazala kvůli tomu, že přidaly na blog Equestria Girls. Ale já si nemyslím, že EG jsou tuctové – to naopak: jsou originální (to dokážu pochopit i já) a jako kreslené se mi většina líbí, některé i jako panenky. Ale blogy, které si jako téma přidaly EG, nebo aspoň některé, mi už v této době připadají tuctové. Proč? Protože mi přijde, že se opičí po tobě. Jeden blog o EG mi nevadí, na tvůj si ráda zajdu a je originální a líbí se mi, že často přidáváš své kresby. Já vím, blogů o MH taky je – nebo aspoň bylo – spousta, ale teď většina z nich zanikla. A navíc ty nejlepší blogerky byly a jsou hodně orignální. Viděla jsem asi tři videa s EG a pár jejich písniček a ta videa jsou zábavná a srandovní a moc se mi líbí píseň Welcome to the Show. Ale já miluju Monster High a na blozích, které si přidaly jako téma EG, je teď většina článků o nich. Takže se nechci nutit číst o něčem, co mě nezajímá. Ikdyž na tvém blogu si třeba i o nich někdy nějaký ten článek ráda přečtu. :)

      Vymazat
  5. :( no nič... Ale je to škoda. Ale ja mám EG naozaj rada, a bavia ma. Ale tvoj blog aj tak navštevovať niekedy budem, síce aff nebudem. Ale, mrzí ma to, že v affs niesom. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, mě se EG jako panenky faakt nelíbí ale videa jsou super :D...

    Týjo, tys tou upřímností fakt nešetřila :O, tohle byl zajímavý článek :D.

    OdpovědětVymazat