sobota 29. srpna 2015

První focení Ashlynn, dcery Popelky, a Huntera, syna lovce

Hned ve středu večer, když jsem si rozbalila Ashlynn s Hunterem, tak jsem je nafotila na zahradě. Myslím, že fotky tentokrát nejsou nic extra, mohly být lepší. Ale mám ještě další dvě focení Ash s Hunterem. :D Když jsem je fotila, tak jsem nakonec ani neměla moc velkou fotící náladu, protože brácha mi zas kazil radost. -__- Jinak každý k sobě měl (dlouhý) deníček v angličtině a stojánek. Ash měla zlatý a Hunter stříbrný (oba měli průhlednou ,,tyčku"). Udělali to krásně, moc se mi ty stojánky líbí! Ale v poličce, kde je i Raven si ani jeden nemůže stoupnout, protože má docela nízký ,,strop". :D Takže jsou mi ty stojánky prakticky na prd. :D -_-

























3 komentáře:

  1. Krásný fotky!! :) vypadají úžasně jak tam je to slunko! 😃 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou opravdu moooc povedené.
    Ashlynn i Hunter jsou super.Asi jediné, co můžu mojí Ashlynn a Hunterovi vytknout, je to že má Ash moc úzkou sukni a Hunter lepkavé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky! Vypadají na nich krásně! A dokonce někde i jako živí :D!

    OdpovědětVymazat