sobota 29. srpna 2015

Design | 16

Minulý design tu vydržel zase daleko déle, než jsem původně plánovala, byl tu přes celé prázdniny! No, podle mě se mi povedl. :D (Myslím ten minulý s Castou.) Tento design se hodí spíš na prázdniny a taky tu měl být o prázdninách. Měla jsem ho rozdělaný už asi od července, ale nebavilo mě to, tak jsem ho dodělala po dlouhé době až dneska, protože jsem na to měla náladu. :D Dala jsem tam do pozadí západ slunce u moře. Sice se to hodí spíš k prázdninám, ale podle mě i trochu na začátek září/školního roku. Ale nevím, jak dlouho tu vydrží, spíš si asi pak vyrobím nějaký podzimní design.


3 komentáře:

  1. Ty jo! Fakt se ti povedl, vypadá úžasně! !! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kwášný design :D úplně to léto z něho cítím :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Podľa mňa nieje až tak "krásny" ale celkom dobrý. Len by som radila nerobiť designy v skicári.

    OdpovědětVymazat