pátek 28. srpna 2015

Mám Ashlynn a Huntera!

Jupí, od středy 26. srpna mám Ashlynn a Huntera! Jupííí, konečně mám další Ever After High!!!! Jsem tak šťastná, oni jsou kouzelní, nádherní, překrásní, inspirativní, nápadovití a...a...prostě BOŽÍ!!! Už jsem si s nima třikrát hrála, pokaždé venku, a byla to velká zábava! Mám s nimi spoustu nápadů, jsou kouzelní a inspirující. Dokonce o nich od dneška píšu knížku! To jste nečekali, co? (Myslím to, že je mám.) Já taky ne. :D Mám je od středečního večera, kdy jsme jeli do Dráčiku kvůli bráchovu legu (které tam stejně neměli :D) a já jsem si tam při té příležitosti koupila Ashlynn a Huntera, které si už nějakou dobu přeju, ve slevě za 499,- a se slevovou kartičkou do Dráčiku za 464 korun. Ikdyž jsem utratila část z peněz, které si šetřím na zrcadlovku, vůbec toho nelituju!!! Sice je lepší foťák teď zas o kus dál :/, ale – BOŽE – já jsem tak strašně ráda, že jsem si je koupila!!!! Už jsem je i třikrát nafotila, možná bych nafotila i fotopříběh, ale na to mám málo everek (jen tři). Uvažuju, jestli vám sem někdy mám přepsat tu knížku... Noo, uvidíme. :D

V krabici
Rozbalila jsem si je venku na zahradě, což mě napadlo díky kámošce Káji, která si tak rozbalovala svoji Jane Basic.

Fotečka Ashlynn večer (napadlo mě totiž takováto póza)

Včera jsem vyfotila Ashlynn u toho, jak přepisuju/překládám její deníček z angličtiny na ozdobné papírky z bločku, který mám na svátek od mamky. :) Nevěřili byste, jaká je to zábava! :D Nejdřív mi s tím pomáhal anglicko-český slovník a později jsem to začala překládat u notebooku s pomocí google překladače.

Jestli si někdo myslíte, že tohle je dlouhé, tak vůbec není. Už mám popsaných jedenáct papírků a píšu z druhé strany. :D Pak to slepím a bude to Ashlynnin skládací deníček, přeložený do češtiny. :)

6 komentářů:

  1. Gratuluju! Ty zachvíli budeš mít snad deset everek :D!!! A překládat deníček ani psát knížku by se mi nechtělo... :D! (teď to píšu už s účesem na hlavě :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Clawdia a Honey29. srpna 2015 v 9:26

    Gratulujeme. Ash je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, já jsem si je taky nedávno koupila.

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile31. srpna 2015 v 9:03

    Sú nádherný , veľká gratulácia ! :) Tiež som si ich jeden čas priala .

    OdpovědětVymazat