čtvrtek 6. srpna 2015

Moje 37. monsterka River Styxx a nejen to...

Ahoj, pozastávko se nějak protáhlo. U babičky jsme byli do úterka a v úterý jsme šli na bazén – bylo to skvělé! Když jsme přijeli domů, tak jsem si četla, dívala se na Mušketýry, ... a na blog kašlala. Ale co, není to moje povinnost. Ale od dneška asi do 15. srpna jedeme na chalupu, takže vyhlašuju další pozastavení! Bohužel.. :/

Taakže, jak začít? Jak jsem psala v předminulém článku, na svátek jsem si přála River, ale v Hranicích v Dráčiku nebyla. Tak jak jsme jeli do Přerova, chtěli jsme se tam podívat do Dráčiku na River, ale zapomněli jsme si doma kartičku do Dráčiku !:/ A bez slevy River stála 699,-! Tak taťka nakonec zajel na kole domů pro tu kartičku a přivezl nám ji. Babička pak zajela na kole do Dráčiku a vyzvedla River a ještě malé lego pro bráchu (předtím jsme si to nechali odložit). Nakonec jsem si River mohla rozbalit a tak ji od neděle 2. srpna vlastním. :) Taky jsem ji v pondělí spolu s Draculaurou nafotila, když jsme šli do parku. A taky mám spoustu fotek Raven! Jinak k Rier byla MH kšiltovka zdarma. :) Na chalupu si vezmu hodně monsterek, chci si tam taky hrát. Ach, ale teď sbohem!

V krabici



River se všemi doplňky

4 komentáře:

  1. Gratulujem :) River je pekná, ale až tak ma neokúzlila :D Ty sa máš, trochu ti závidím, mne na žiadny sviatok nechcú kúpiť bábiku, ani keby stála 10 €, čož je na bábiku hodne málo :'C :D Tak teda gratulujem k 37.monsterke, ja mám doma celkovo 7.bábik a rodičia hovoria, že ich mám nehorázne veľa. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám 4 a rodiče už by mi už asi žádnou nekoupili :´D ale mě to stačí :) . Mimochodem Zuzi, gratuluju :) .

      Vymazat
  2. Moc gratuluji k další MH do sbírky :-) River je moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty už ji máš? Není špatná...jen ty šaty mohly být delší...Hm, ale gratuluju :D!

    OdpovědětVymazat