neděle 2. srpna 2015

Fotky Monster High z návštěvy Káji u mě

Ahoj, tak dneska ještě stíhám psát článek s fotkami z návštěvy s přespáním mojí nej. kámošky Káji. Byla u mě od úterý do středy a ve středu jsme fotily monsterky a hrály si s nimi. Fotek mám docela dost, ale nakonec jsem ani neměla fotící náladu a nebylo moc hezké počasí (nesvítilo slunce :/, ikdyž občas vylezlo). S fotkami jsem nebyla moc spokojená, ale když jsem si je potom prohlížela v počítači, tak se mi docela líbily. Na fotkách je Kájina Rochelle Scaris, Jinafire Gloom & Bloom Party, Nefera, Gigi New Scaremester, Operetta Picture Day a Catty je taky Kájina (můžete si všimnout, že má jiný obličej než ta moje). Ostatní monsterky jsou moje.

Jinak jak jsme si ve středu hrály s MH venku, že Toralei, Meowlody a Purrsephone si udělaly ,,bunkr" v koruně stromu (na třešni) a znepříjemňovaly ghúlkám pod nimi piknik, tak se nám stala taková ,,vtipná" příhoda. Dávaly jsme opatrně na třešeň deku a na ni kočkodlačky. Meowlody a Purrsephone jsme opatrně daly rybičky (jídlo od LPS), aby jim držely na ruce a Toralei jsme daly do ruky její pitíčko. Kája říkala, že Toralei to pitíčko rozhodně nespadne. A já jsem řekla: ,,Jo, leda by spadla celá." A zafoukal vítr a Toralei spadla ze stromu. xD Chudák, ...ale nic se jí nestalo, dopadlo do měkkého, na trávu nebo na deku a nebyla to moc velká výška.









































3 komentáře:

  1. Všechny jsou moc povedéne , nejvíce nás zaujala jedna fotka s Neferou De Nile :)

    OdpovědětVymazat
  2. Každá fotka má své kouzlo,takže se mi líbí všechny fotky. Máš velice krásné panenky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotky :) Gigi 13 prianí je krásna, také zvláštne fotiť dve tie isté bábiky, len z iných kolekcií :D Tá Catty má vážne troška inú tváričku. Ty sa máš, že máš kamošku, čo má rada MH... Čo by som ja za to dala... No, aspoň mám blog :-)

    OdpovědětVymazat