pátek 21. srpna 2015

River a Draculaura v přerovském parku

Ještě jednou ahoj. U Káji bylo skvěle, fotily jsme monsterky u potoka, hrály jsme si, dívaly jsme se na videa, .. A včerejšek byl skvělý den! Fotila jsem Draculauru a Spectru v nových oblečcích, šli jsme na návštěvu k tetě a nakreslila jsem tam portrét Catrine (podle mě fakt krásný!). A včera jsem nebyla na blogu, protože si chci naplno užívat posledních dnů prázdnin a k tomu fakt nepotřebuju počítač.

Jak jsme byli u babičky v Přerově, tak jsme šli do parku Michalov a já jsem si tam vzala River a Draculauru a nafotila jsem je tam.



















River sedí na stromě






Když jsme si sedli, abychom si odpočinuli, na lavičku, tak jsem si v klidu vyfotila River.









2 komentáře:

  1. Krásné fotky. Mimochodem, stav se u mě na blogu pro cenu za kontrolu (měla jsi pozastávko) Affs.
    A prosím, zapoj se do bleskovky.

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile22. srpna 2015 v 14:37

    Všetky fotku sú úžasné , no o trošilinku viac sa mi páčia fotky Draculaury :)

    OdpovědětVymazat