sobota 1. srpna 2015

Skelita mezi poli

A je tu poslední část fotek z chalupy, se Skelitou na procházce mezi poli, kam jsme šli v úterý 21. července večer a ve středu 22. dopoledne. Bylo strašné vedro, ale stálo to za to. Mám odtamtud tyhle fotky. Samozřejmě jsem kromě toho hodně fotila i krajinu, ale v tomhle článku jsou fotky Skelity.

Jinak zapomněla jsem napsat, že včera na oslavě Alčina svátku bylo super! Šly jsme na hřiště, nacvičovaly jsme různé ,,taneční" choreografie, dívaly jsme se na skvělý film Strážci galaxie,.. Z toho jsem se naučila ,,Nesuď film podle začátku." Byla tam Gamora (pořád zapomínám její jméno :D), která mi trochu připomínala Castu a krásná Nebula, robotka, která mi hodně připomínala Astranovu z Monster High. A v některých chvílích to bylo i docela dojemné. Jinak na zítra a pozítří dávám pozastavení, jedeme k babičce. A možná tam budeme i do úterka. A abych nezapomněla, jak jsme ve čtvrtek jeli kupovat dárek pro Alču (skleničku, na kterou jsem namalovala ornamenty), podívali jsme se i do Dráčiku, jestli tam budou mít River, kterou chci na svátek. Ale neměli ji tam. :( Jak budeme u babičky v Přerově, tak se i tam podíváme do Dráčiku a doufám, že tam River budou mít. Moc si ji přeju! Ani na internetovém Dráčiku ji neměli. :/ Ale co, naděje umírá poslední! Kdyby ji neměli, tak bych si místo ní vybrala Ashlynn s Hunterem, kteří jsou v Dráčiku jen za pětistovku.









1 komentář:

  1. Pekné fotky, i keď mi Scelita nie je tak sympatická....Naj sú asi 2 a 3 - na tej vyzerá Scelita tak inak :D Potom 6, ale viac 7 :-D. V našom Dráčiku tuším tiež River nie je, ale Huntlynn sú tiež super :D A nemáte tam iné obchody? U nás keď nie Dráčik, tak Alltoys, ale tam je všetko drahšie, alebo Tesco, ale tie ceny! Ale skús pozrieť aj iné internetové obchody, trebárs mall... - Tam majú dobré ceny, alebo azet trebárs :-)

    OdpovědětVymazat