pondělí 27. července 2015

Twylina oslava narozenin

V sobotu 18. července to byl přesně rok, co jsem si rozbalila moji 16. monsterku Twylu, která je z mých tří nejoblíbenějších monsterek (které jsou Vandala, Honey a Twyla). Mám Twylu moc ráda a tak jsem jí na oslavu toho jednoho roku na chalupě v úterý 21. 7. nafotila fotopříběh – oslavu jejích narozenin. Ve fotopříběhu je všech šest monsterek, které jsem si brala na chalupu. Doufám, že se vám bude fotopříběh líbit! ;)

Jinafire a Skelita přijeli za ghúlkami na domluvený sraz ohledně Twyliných narozenin.
Skelita: Ahooj ghúlky, právě jsme s Jinafire přijely z Hexika!

Catty už běžela ghúlmošky nadšeně přivítat.
Catty: Ahoj, ghúlky!

Na srazu už byla i Gigi.
Gigi: Vítejte! Nenašla jsem hlídání pro Sultána Stinga, tak je tady se mnou.

Catty: Tak dneska má Twyla narozeniny.
Jinafire: Já vím. Přivezla jsem jí hřeben až z Hexika v mé oblíbené zlaté barvě!
Skelita: Já pro Twylu sice nemám žádný dárek, ale spolu s Jinafire jí upeču dort.
Gigi: Já mám tady pro Twylu oázu přání. Twyla nikdy nezneužívala mých přání, tak si může k narozeninám přát co chce.
Catty: A já Twylě zazpívám.

Jinafire nadšeně ukazovala ghúlkám hřeben, který koupila na dovolené pro Twylu.

Catty: Tak my jdeme s Gigi vybrat písničku.
Gigi: Už jdu.. Ty počkej tady, Sultáne Stingu!


Jinafire a Skelita šly péct dort. Když už ho měly upečený, zbývalo jen přidat svíčku...
Skelita: Tak, a teď už jen zbývá přidat svíčku.

...A Jinafire ji svým ohněm zapálila.

Mezitím...
Kvílína s Twylou byly spolu venku a našly pěkné místo na louce, kam si sedly a vypustily Dustina.

Kvílína si sedla k Twyle, sundala svoji tašku a vytáhla z ní Twylina prachového králíčka Dustina.

...A nechala ho napást se.
Kvílína: Tak běž.

Ale Dustinovi stačilo udělat pár skoků a už si to hopkal přes louku!

Kvílína: U vlka!
Twyla: Utíká nám! Za ním!
  
Ghúlky běžely za Dustinem, ale ten jim úspěšně utíkal.

Doběhly až k velkému stromu. Twyla se rozhodla změnit taktiku a využila své schopnosti splynout se stíny a pohybovat se mezi nimi a podél stromu se plížila za Dustinem. Ten si jí ale všiml a vesele odhopkal a pár skoků dál.

Kvílína si už brousila na Dustina drápky a vydala se z druhé strany.

Kvílína skočila na Dustina a chytila ho!
Kvílína: A mám tě!

 Pak si Kvílína s Twylou sedly, Kvílína držela Dustina a Twyla mu vynadala za to, jak jim utekl.
Twyla: Ty ty ty, Dustine! Už příště neutíkej!

Pak ghúlmošky strčili Dustina do Kvílíniny tašky a vylezly si na ten velký strom, u kterého byly.


A pak se ještě houpaly na větvi.

Potom slezly dolů, Kvílína si vzala tašku a šly se projít...
Twyla: U ghúla! Kvílíno, podívej!
Kvílína: ,,Co vidíš?" ...a když se podívala, spatřila... ,,No u vlka, páni!", vydechla Kvílína.

Ghúlky spatřily připravovanou Twylinu oslavu v plném proudu!

Skelita: Tak, tady je dort.
Jinafire: Někdo by měl zajít pro Twylu.
Catty: Já si ještě půjdu nacvičit zpěv.

Twyla: Hele, já musím zmizet. Nechci jim zkazit radost z toho, že ta oslava měla být překvapení a já jsem ji objevila. Ty jdi za ghúlkama a hlavně mě neprozraď.
Kvílína: Taaak dobře...

Twyla se doslova vypařila a Kvílína se opatrně vydala za ghúlkami.

Kvílína: Ahoj, ghúlky.
Catty: Neměla bys být s Twylou?
Kvílína: Eee, ne..

Catty: Já myslela, že jsi s Twylou. Nevíš, kde je?
Kvílína: Nee, neviděla jsem ji.

Catty se šla připravit na koncert.

Kvílína: Mohla bych si přát pro Twylu nějaký dárek?
Gigi: Ano.
Kvílína: Tak třeba pelíšek pro Dustina.
Gigi: Jak si přeješ...

Potom šla Kvílína pro Twylu.
 Kvílína: ,,Twylooo! Twylooo, kde jsi??!", volala Kvílína, aby si ghúlky myslely, že Twylu hledá, a ne že je hned za rohem.

Twyla: Pssst! Nekřič jak na lesy!
Kvílína: To je v pořádku, ,,hledám" tě. Pojď!

Kvílína přivedla Twylu na její oslavu.
Kvílína: Tady je!
Jinafire: Bezva, ahoj, Twylo.

 Jinafire: Přivezla jsem ti hřeben až z Hexika!

Jinafire: Je v mé oblíbené zlaté barvě. ...Jen jsem si neuvědomila, že to není i tvoje oblíbená barva. :-(

 Twyla: Nee, je hrůžasný!

 Skelita: A já jsem ti s Jinafire upekla speciální rybízový dort s cukrovými lebkami! Tak ho sfoukni!

Twyla přešla k dortu a sfoukla svoji narozeninovou svíčku.

 Gigi: A ode mě tu máš koutek přání. Můžeš si přát, co chceš. 
Twyla: Téda, to je super. Tak třeba....nové náušnice.

Gigi: Jak si přeješ.

Gigi: Tu máš.
Twyla: Díky, ty jsou krásné!


Twyla: Hned si je nasadím.

Kvílína: A já pro tebe taky něco mám.

 Kvílína: Tadá, pelíšek pro Dustina!
Twyla: Děkuju, Kvílíno. Ten je bezvadný!

Twyla hned dala Dustina do nového pelíšku.

A pak zazpívala Catty Noir a ghúlky nadšeně jásaly a jedly dort.



THE END

3 komentáře:

  1. Ty jo, to je ten nejlepší fotopříběh, který jsem kdy viděla/četla.
    Nejlepší bylo tohle: Kvílína: Ahoj, ghúlky. Catty: Neměla bys být s Twylou? Kvílína: Eee, ne..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zapojíš se do bleskovky na téma blog prosím?

    OdpovědětVymazat
  3. Podarené! Vidno, že si si na tom dala záležať. Ja mám iba jednu monsterku - Draculauru. Ach, niečo si mi pripomenula! V túto nedeľu pred rokom som som dostala svoju prvú bábiku! Ako som mohla zabudnúť? A fotopríbeh sa ti ozaj podaril, jeden z mála, čo ma ozaj zaujal :)

    OdpovědětVymazat