úterý 28. července 2015

Focení Gigi (nejen) na škumpě

Ahoj, další část fotek z chalupy je s kouzelnou džinkou Gigi Grant, focená na škumpě (to jest strom), kromě posledn fotky. Jinak dneska tohle bude možná jediný článek a zítra tady asi nebudu, protože ke mně přijede kámoška Kája. :) Jupí, já se tak těším, ale musím ještě stihnout spoustu věcí... A teď ještě vyrábím takovou MH hru na styl pexesa. :) Když o tom tak přemýšlím, mohla bych ji někdy dát na blog. Je to docela dobrý nápad na hru...







4 komentáře:

  1. Mne sa Gigi veľmi páči. Najviac sa mi páči prvá a piata, ale podarené sú všetky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí 1 a 3. Gigi je krásná panenka.

    Mimochodem, víš že Twyle svítí ve tmě oči?

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky u nás na zahradě máme úplně škumpový háj( když se chvíli neseká roste to jak plevel :-D ) Tak tam také občas fotím jsou to úžasné stromy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, vypadá to, jakoby exoticky, k Gigi se škumpa hodí :D.

    OdpovědětVymazat