neděle 26. července 2015

Twyla u borůvek

Ahoj, víte, jak jsem psala v deníčku z chalupy, jak jsme šli do Boudy, podzemního válečného bunkru? Jestli ano, pak si určitě vzpomenete, jak jsem psala, že jsem tam (jak jsme šli lesem zpátky) natrhala plný půl-litrový kelímek borůvek! Trhala jsem je hodně dlouho, ale bavilo mě to. Je to návykové, když sbíráte ty borůvky a máte na ně velký kelímek, nemůžete přestat, dokud ho nenaplníte. :D A ty borůvky byly výborné! Zpátky na chalupě jsem je přesypala do misky a na památku s nimi vyfotila Twylu. :) Dávám tuto jednu fotku do samostatného článku, protože nevím, kam bych ji jinak přidala. ;)


4 komentáře:

  1. Mňaaam, tiež by som si dala čučoriedky! Twyla sa k nim hodí!

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, jo Twyla se k nim moc hodí :D, nedávno jsem byla s rodiči taky na borůvkách, tolik jsme jich ale neměli :/...Mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka. Twyla se k těm borůvkám vážně moc hodí. Příště dej pozor aby ti je nesnědla. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká fotka :) Twyla se k borůvkám hodí :P my máme doma 4 keříky borůvek, takže na ně tak trochu pořádám nájezdy :D .

    OdpovědětVymazat