neděle 26. července 2015

Pár fotek Catty Noir

Další část fotek z chalupy je s Catty Noir. Upřímně – nejsou nic moc. Ty první tři fotky se mi podle mě moc nepovedly. Ty tři fotky jsem fotila zároveň (v neděli) a ostatní fotky jsem fotila až ve středu. Ty jsou podle mě lepší.




__________________________________________________________________________________

Tyhle fotky jsem fotila ve středu, ale nechtěla jsem fotky Catty dávat na 2 části, protože v první by byly jen tři fotky.








8 komentářů:

  1. Ta jak tam sedí zády je boží!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, Catty také máme ve své sbírce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky.nejvíc se mi líbí portrét kde zpívá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Suprové fotky! Catty sice moc nemusím, ale tady mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa najviac páči prvá a štvrtá, podľa mňa sú dobré

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Ty se máš, že máš Catty basic. Hlavně ti závidím ten mikrofon.

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :) . Moc se mi líbí 5., 7. a 8. fotka :D jsou hodně originální :) .

    OdpovědětVymazat