sobota 25. července 2015

Mexická dcera Los Eskeletons v celé své kráse!

Ahooj, už dneska potřetí. Dneska a zítra je u nás pouť: kolotoče, atrakce, stánky,.. Skvěle jsme si to tam užili, s bratrancem a s bráchou jsem šla na jednu šílenou atrakci a bylo to svým způsobem super! :D Někdy potom asi napíšu deníček, takové shrnutí.

Takže teď už k tématu tohoto článku. Je tady další část fotek z chalupy a tentokrát s mojí krásnou Skelitou Calaveras, se kterou se mi skvěle fotilo a moc mě to bavilo! Doufám, že i vám se budou fotky líbit, popřípadě napíšete upřímnou kritiku.












3 komentáře:

  1. Fotky sú moc pekné, ale Scelitu moc nemusím. Keď sú u nás kolotoče, tak tam nikdy nejdem, čo ak sa tam objavia tie baby, čo ma tak neznáša... No, to je jedno, musela si si tam užiť. Naj fotka, podľa mňa, je piata odspodu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou pěkné,ikdyž se mi Skelita moc nelíbí, Ta 4.od spodu mě zaujala nejvíce:D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.
    Mě se taky nejvíc líbí 4 od spoda.

    OdpovědětVymazat