čtvrtek 30. července 2015

Monstr bleskovka: Jak dobře znáš Monster High?

Ahoj, to přespání Káji u mě bylo super! Dvakrát jsme si hrály s Monster High, já teda po dost dlouhé době. A mám taky docela dost fotek. Ty budou potom, ale teď je tu bleskovka s názvem ,,Jak dobře znáš Monster High?". Napadlo mě docela dost trochu těžších otázek ohledně Monster High. Na cenu ještě nevím, co bude, ale asi oddělovače. Bleskovka je určená pro ty, kteří se zajímají o Monster High a něco už o nich ví, ne jen, že o nich něco slyšeli. Toleruju maximálně 2 chyby! Nezapomeňte napsat, koho chcete na cenu.

 
1. Která monsterka je skoro celá růžová? 
a) Howleen
b) Draculaura
c) Rochelle

2. Jaká červená je Operettina oblíbená barva?
a) rudě červená
b) vínově červená
c) krvavě rudá
d) sametově červená

3. Monstra se se mnou chtějí kamarádit, ale já jim v nepozorované chvíli vrazím kudlu do zad! (Kdo jsem?)
 
4. Kdo je Romulus?

5. Jaké monstrum je Madison Fear?

6. Který ze sourozenců Wolfových je nejstarší?

4 komentáře:

  1. 1. Draculaura :)
    2. sametově červená :)
    3. No...Amanita :D
    4. Clawdův starý kámoš, znali se už když byli štěňata
    5. Ou...Dcera nějaké mořské příšery nebo panny
    6. Clawdia
    Na cenu....Castu nebo Twylu png.

    OdpovědětVymazat
  2. 1. b)Draculaura
    2. d) sametově červená
    3.Netuším
    4. Jeden z vlkodlačí smečky,kterýkamarádí s Howleen
    5. Siréna
    6.Clawd Wolf

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Lala
    2. Sametově červená
    3. Nevíme
    4.Kamarád Clawda
    5.Nejspíš sirény nebo mořské panny
    6.Clawdia Wolf

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Draculaura
    2. sametově červená
    3. Amanita Nightshade
    4. Clawdůw nejstarší kamarád se kterým se kamarádí už od dětství.
    5. Madison Fear je dcera sirény
    6. Clawdia Wolf

    Na cenu Cat Tastrophe

    OdpovědětVymazat