čtvrtek 30. července 2015

Ceny za Monstr-bleskovku: Jak dobře znáš Monster High?

A mám tu ceny za bleskovku Jak dobře znáš Monster High?. Twyla a Clawdia s Honey si nenapsaly, co chtějí na cenu, tak jsem jim udělala oddělovače s jejich (myslím) oblíbenou postavou.

Kája K.

Udělala jsem ti dvě verze oddělovače.


Twyla

Clawdia a Honey

MH Kája

Udělala jsem ti dva oddělovače, jeden s packou.


7 komentářů:

  1. Úžasné ceny:D Líbí se mi opravdu všechny. A já si myslela,že mi oddělovač neuděláš,když jsem měla skoro všechno špatně,fakt moc děkuju:) Potěšila jsi mě. Skvěle jsi vystihla mou nej.postavu s Winx a skvěle jsi ho sladila s květinami:D Opravdu moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, díky. Oddělovače s Cat Tastrophe pro mě jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  3. A mimochodem kolik jsem tam měla chyb?

    OdpovědětVymazat
  4. Jé díky moc, ty oddělovače jsou daleko hezčí než jsem čekala, díky! :D

    OdpovědětVymazat