sobota 18. července 2015

Model inspirovaný Castou

Ahoj, někdy ke konci června (noo, prostě v červnu), když jsem dostala Castu, mně inspirovala k návrhu do mého módního bloku. Možná vám to Castu nepřipomíná, ale aspoň to není opičárna. Je to tak trochu ve stylu rocku nebo aspoň mně to tak připadá. Jsou to dlouhé rzevláté šaty, třpytivé jak ty Castiny (ikdyž to nevypadá jako třpytky :/) s rukávy inspirovanými obřími rukávy od Casty. Já vím, že je to tady na blogu se strašným zpožděním, ale díky tomu, že jsme byli v Chorvatsku teď budou mít všechny články obří zpoždění.


17 komentářů:

  1. Je to krásne, taktiež navrhujem. No tebe to ide o veeela lepšie ako mne, tento outfit je moc krásny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já jsem svoje ,,modelky" už celé pokreslila, tak teď navrhuju tak, že si načrtnu na papír postavu, a na ni pak outfit navrhnu. Zrovna teď pracuju na takových temných pavučinových šatech :D.

      P.S. Zuzčiny šaty se mi taky moc líbí, obzvlášť ty rukávy :D!

      Vymazat
  2. Dobrý nápad na šaty, vystihujú skvelo Castu. Tie opätky nemajú chybu! :) Aj ja vyplňujem tieto návrhy, mám presne také isté ako ty. ;)

    P.s.: na mojom blogu je kontrola affs, tak sa zapíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné návrhy,ta Castiny rukávy jsem hned poznala:) ta sukně je mimochodem vážně šik:DA ten pásek je také velmi cool. Umíš opravdu skvěle kreslit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzko.
    Opravdu povedený návrh.

    Mimochodem......přidám si tě do Affs, přidáš si mě prosím taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty máš blog? Jaký? Ráda bych se na něj mrkla :).

      Vymazat
    2. Jo mám.
      Jmenuje se MH Kája

      Vymazat
    3. Ty jsi taky Karolína? :D, He, to je dobrý...ok, někdy se na tvůj blog mrknu, jaká je přesná adresa?

      Vymazat
    4. Jó jsem Karolína a navíc jako ty K.K.
      Stačí když si na googlu zadáš MH Kája, adresa http://mojemonsterky.blogspot.cz/

      mimochodem..... přidám si tě do Affs, přidáš si mě taky?

      Vymazat
    5. Ráda bych si tě přidala, ale já nemám Affs, nějak si je neumím nastavit, nejsem zrovna technický talent :D, ale na tvůj blog budu chodit ráda :).

      Vymazat
    6. To nevadí, stejně si tě přidám.
      Abych pravdu řekla na tvůj blog už chodím pravidelně 2 měsíce.

      Vymazat
  5. Moc pěkný návrh já jsem na dovolené též navrhovala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný návrh Zuzi :) moc se mi líbí ty rukávy a pásek :D (samozřejmě že i celkové šaty, boty a ostatní jsou super :P ).

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekný návrh ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu 2 měsíce!???! To je drsný :O, to jsem fakt nevěděla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale neuměla jsem dávat komentáře protože blog mám teprve 24 dní

      Vymazat