pátek 17. července 2015

Fotky nejen koček z dovolené v Chorvatsku

Čauky, včerejší oslava u mojí kámošky Káji byla úžasná, byla tam ceá naše pětičlenná parta a skvěle jsme se bavily! Hrály jsme kroket, ping-pong, šly jsme do potoka, jedly jsme, kecaly jsme o ne jenom o Monster High, smály jsme se a rychle to uteklo, ani chvilku jsme se nenudily! Ten kroket a ping-pong mě moc bavily, ikdyž v kroketu jsem byla vždycky poslední. :D Ale ping-pong mi pak už šel. :))

Tak, a teď k tématu článku. Jako i minulý rok jsou tu fotky z Chorvatska. Opět jsem fotila hlavně Monster High a kočky, protože přírodu a moře jsem si tam dost nafotila v minulých letech. Ale je i pár fotek moře. Ten zrzavý kocourek, který je na většině fotkách, se jmenuje Dućan (Dučan).










U těchto růžových květin jsem fotila Lagoonu. :)








































Další kočka, která za náma občas přišla.



A tady ještě fotečky z Vodic:

3 komentáře:

  1. Ten kocourek je boží :D, strašně roztomilý! Máš s ním asi tak milion fotek :D...A krásné moře :)...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rezavá kočka je skvělá:D Kdyby se tohle dozvěděla,tak by ti byla nesmírně vděčná,že jsi ji dala na blog,alespoň se o ní někdo dozví stejně jako o další kočce či kocourkovi,který mi nesmírně připomíná toho mého,který se mi bohužel ztratil:(Ato moře je úžasné skoro magické:D

    OdpovědětVymazat
  3. Kocúrik je roztomilý :3 Naj je tá fotka, kde drží labkou ten zeleno-červený špagát a obzerá si ho xD. Ten ružový kvet je prekrásny, stejne ako to prostredie. Závidím ti xD A more je úžasné :)

    OdpovědětVymazat