pátek 24. července 2015

Konec neaktivity aneb Můj návrat z chalupy

Ahooj, omlouvám se, že jsem tu pět dní nebyla, protože jsme jeli na chalupu. Chtěla jsem vám to sem napsat, ale nestihla jsem, protože jsem ještě v sobotu večer vyráběla Ever After High kvarteto, které mi zabralo hodně času. V neděli ráno jsme vyjeli a vrátili jsme se včera odpoledne. Na chalupě bylo báječně a ani se mi nechtělo odjíždět. Vzala jsem si tam šest monsterek: Twylu, Kvílínu, Gigi, Catty, Jinafire a Skelitu. V pondělí jsme jeli na výlet do dělostřelecké tvrze ,,Bouda", což je takový betonový bunkr v podzemí z války (nevím, jestli z 1. nebo 2. světové... ale asi z 2.), který byl v podstatě nedobytný. Autem jsme dojeli na Suchý vrch (na kterém je bouda) a odtamtud jsme pak šly ještě 3 kilometry pěšky nádhernou přírodou až k Boudě. Ikdyž tam v Boudě (protože její tunely byly v podzemí) bylo jen 5° C a když jsme vyšly, měla jsem dost zaprasené boty, byl to skvělý a hodně poučný výlet. Cestou zpátky jsem nasbírala skoro plný velký (půl litrový) kelímek borůvek a brácha plnou půl-litrovou flašku! Na chalupě jsme si to pak přesypali do misek a já jsem s tím vyfotila Twylu. :) Potom jsme si ty borůvky i přisypávali do zmrzliny, do bylo výborné!

V úterý jsme byli na chalupě a nejeli jsme na žádný výlet, ale také to byl skvělý a zábavný den. Protože jsem 18. července (v sobotu) měla Twylu přesně 1 rok, tak jsem jí na chalupě nafotila fotopříběh; oslavu jejích narozenin.

Ve středu, když bylo vedro, jsme jeli na koupaliště ve Vlčím dole, kde jsme si skvěle zaplavali a osvěžili se. A ve čtvrtek jsme pak už odpoledne jeli domů. Na chalupě jsem nafotila celkem přes 300 fotek, tak tady máte některé na ukázku.






Výhled ze Suchého vrchu, odkud jsme pak šli k Boudě.

Motýlci na zahrádce u chalupy se skvěle fotili!

Tady je pár z fotek z procházky po sousední vesnici a mezi poli, kam jsme šli v úterý večer a ve středu ráno, kdy jsem si tam vzala foťák a nafotila tam i Skelitu.




6 komentářů:

  1. Hanninka z blogu bublina-graphics

    krásne fotky ! úžasne profesionálne ! A ja som na chalupe teraz ale mi tu máme wifi :) a musela si si užiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rak to si mala super! Pekné fotky a gratulujem Twyle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, tam muselo být pořádné vedro! A bunkr? Týjo, zajímavé. My se jezdíme koupat do olšovského lomu :).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotký :) ten výhled musel být boží, a u chalupy máte krásnou přírodu :3 určitě sis to užila :) . Chacha xD bunkr? Dokázáno! Zuzu je krtek! xD Ale ne, teď vážně, já bych v té kose umrzla xP ale taky to tam muselo být zajímavý :) . Ohledně toho vedra, jak píše Kája.. nevím, kde by teď vedro NEbylo :D já dokonce občas vytáhnu i ten svůj vějíř :D .

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky.

    Mimochode...zapojte se u mě na blogu do bleskovky o eah

    OdpovědětVymazat
  6. Musela sis to tam hodně užít :) Na fotky se moc těšíme :)

    OdpovědětVymazat