sobota 25. července 2015

Monsterky na chalupě

Ahooj, mám tu první část fotek Monster High z chalupy. Tentokrát jich je jenom pět. Vzala jsem na zahradu u chalupy Gigi, Twylu a Howleen a nafotila pár fotek.






5 komentářů:

  1. Pěkné fotky,hlavně tedy Twyla a Gigi:D Máš štěstí,že máš Twylu,co já bych za to dala:D

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné fotky.
    Nejvíc se mi líbí ta 1 a 5.
    Bez urážky, ale tvoje Twyla má takovou divnou neslehlou ofinu, moje jí má takovou připláclou. Ještě k bleskovce, udělám každému 2 ceny, oddělovač a diplom.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Vyzvedni si u mě ceny za bleskovku.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, jen by bylo fajn, kdyby svítilo sluníčko, ale kdo ovládá počasí, že? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa najviac páči prvá.To kôli Gigi, moc sa mi páči :3 Inak sú všetky fotky pekné, mohlo ich byť aj viac :D

    OdpovědětVymazat