čtvrtek 16. července 2015

Fotky příšerek z dovolené v Chorvatsku 2015 – 3. část (Monsterky u moře a ve Vodicích)

Ahooj, dneska odpoledne jedu na oslavu svátku k mojí nejlepší kámošce Káji, takže čekejte dneska asi jen jeden článek. Ale rozhodně stojí za to! Dnes vám ukážu poslední část fotek z Chorvatska, tentokrát jsem ale vzala monsterky přímo k moři. Na pláži jsem nafotila monstrózní pirátku všech moří – Vandalu a okouzlující duchomořskou pannu Sirenu. Vandalu s Lagoonou a později i Sirenu jsem vzala i do Vodic! Tam ale ve čtvrtek (když jsem tam fotila Vandalu a Lagoo) strašně foukal vítr a monsterkám děsně cuchal vlasy. Na některých fotkách to vypadá dobře, jinde jim ale vlají vlasy do obličeje. :D Vandale ve Vodicích několikrát odfoukl ten vítr klobouk (ale naštěstí jen na chodník, ne do moře), tak jsem jí ho pak musela sundat. Pokud jsem ho nechtěla vidět odplouvat do moře. :D








A tady jsem já se Sirenou. Mám na sobě ty nové MH plavky, o kterých jsem se zmiňovala v jednom deníčku.

A tady jsou už fotky z Vodic. Fotky s Vandalou a Lagoonou jsou ze čtvrtka 9. a fotky ze Sirenou ze soboty 11. července.
















6 komentářů:

  1. Tá prvá je pekná, ale všetky sú moc krásne! Ohromne sa k moru hodia! Najmä Vandala a aj Lagoona... Ja som bola asi 3x v Chorvátsku. Tiež mám plavky s MH :3 S Lagoonou, sú nové a veľmi sa mi páčia a už aj na plavárni som s nimi bola :3. A fotky : páči sa mi ešte 3, 5 a Lagoona pri kotve a tie posledné s Lagoon

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, nejvíc se nám líbí 18. fotka :) Ale všechny jsou hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Umíš opravdu báječně fotit. Sirena se k těmto místům opravdu skvěle hodí.A Lagoona také. Jen Vandala mě moc nezaujala. A ty plavky vypadají hezky:) Každý hned bude vědět,že fandíš MH:D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, moc hezké fotky! Líbí se mi ty, jak monsterkám na nich vlají vlasy správným směrem :D....Kéž bych taky jela k moři a nafotila tolik krásných fotek :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera , najviac sa mi páčia fotky Vandaly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky,moc se mi líbí :-)Holky i ty jste si to určitě moc užily :-)

    OdpovědětVymazat