středa 15. července 2015

Fotky příšerek z dovolené v Chorvatsku 2015 – 2. část (Rochelle s Catrine na procházce a další fotky z apartmánu)

Přináším druhou část fotek z dovolené v Chorvatsku, ve které jsou fotky z procházky po chorvatských ulicích poblíž moře, kam jsem si vzala Rochelle a Catrine. Dále opět další fotky z apartmánu, které jsem postupně fotila. P.S.: Tu fotku, jak Vandala drží ten růžový ,,dalekohled" mi trvalo naaranžovat věčnost, aby to drželo!!



Rochelle u krásných oleandrů

Tyhle květiny rostly u restaurace, teda spíš pizzerie. :)

Tady Rochellka krásně zapadla. ;)






_________________________________________________________________

A tady jsou už fotky z apartmánu.





,,Co vidíš, kapitáne?" 

,,Loď na levoboku!"





 










2 komentáře:

  1. Kráásné fotky! Mooc se mi líbí všechny!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásne fotky!! S tým ďalekohľadom je to super a veľmi sa mi páči :3 Ale všetky sú moc krásne, tieto fotky sa ti dosť vydarili! ;-)

    OdpovědětVymazat