středa 15. července 2015

Fotky příšerek z dovolené v Chorvatsku 2015 – 1. část

Ahoj, jak jste psali do komentářů minulého článku s deníčkem z dovolené, rozhodla jsem se tedy rozdělit těch 99 fotek mých příšerek do asi tří částí. Kitty11 měla dobrý nápad, ale já to udělám podle toho, kde ty fotky byly focené. V první části jsou fotky z krásné zahrádky s jezírkem u apartmánu, kde jsme byli ubytovaní. V dalších částech budou fotky z procházky s Rochelle a Catrine po chorvatských ulicích u moře, další fotky ze zahrady u apartmánu a fotky přímo u moře a i ve Vodicích, krásném přístavním městečku.









































5 komentářů:

  1. Hezké fotky :) Nejvíc se nám líbí 1. a 7. fotka, pak jsou hezké s Castou a odzdola se Sirenou 23. a 28 fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, sa máš, že si bola v Chorvátsku. Moc sa mi páči Lagoo pri tých ružových kvetoch. Alebo Casta s mikrofónom, kde je fotená zboku. Túto Lagoonu by som moc chcela ^^. Sirena sa mi do tohto prostredia moc hodí, aj Vandala... Možno si ešte kúpim nejakú MH... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, Zuzu, já teď na blog nic nedávám...jaksi se mi nechce :D...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky:D Vandale to na fotkách opravdu sluší.Lagoona je v této edici opravdu nádherná. A na fotkách kde má Lagoona Vandalin klobouk jí to opravdu moc sluší,skvělý nápad.Castě to také moc sluší,ale mohla si ji na pár fotkách zachytit i s mikrofonem.

    OdpovědětVymazat