pondělí 13. července 2015

Jsem zpět aneb deníček... z dovolené v Chorvatsku!

Ahooj, jsem zpět! Ale neužívala jsem si doma, ale byla jsem na dovolené v Chorvatsku, jen jsem to sem nenapsala, protože na internet to není radno psát. To jste asi nečekali, že? Každopádně celkově jsem si to tam suprově užila a byla tam pohoda, klid a moře (jak jinak? :D), ale pár věcí mi to (pořádně) zkazilo! Tady je deníček z dovolené, abych si sepsala svoje zážitky. :) Pokusím se udělat shrnutí, ale tuším, že to bude zase článek asi na papír A4, jako minule. :D Vzala jsem si tam šest monsterek: Lagoonu, Sirenu, Vandalu (protože ty se k moři skvěle hodí), Castu, Catrine a Rochelle.

(Gif vytvořila Maddie.)

V neděli 5. července jsme vyjeli o čtvrt na sedm ráno a přijeli jsme do Chorvatska asi v pět hodin odpoledne. Celkově byla dovolená super a užila jsem si ji, ale některé věci mi ji pokazily. :/ Například mi tam chyběli bratranci (tento rok poprvé nejel ani jeden :/): s Martinem se úžasně hraje badminton, výlety (minulé roky jsme jeli třeba do národního parku Krka s nádhernými vodopády nebo jsme si půjčili šlapadla) a podobně, dva dny mě dost bolelo břicho a chytla jsem zánět ucha a hrdla. :/

Od pondělí do čtvrtka jsem se normálně koupala, ale pak nastaly potíže. Ale většinu dovolené jsem si užila. Často jsem plavala v moři (se strýcem, s mamkou nebo i s bráchou na lehátku :D) a doplavala jsem až k bílé bójce, která byla kousek od lodi jménem Nikolina. Nevím, jak je to daleko od břehu, ale docela dost. :) My máme totiž deky vždycky na pláži u moře v úseku mezi dvěma moly, kde kotví lodě. (Nee, žádná mě nepřejela. :D) A tak si můžu vždycky, když plavu odpočinout u bójek.

V pondělí a v úterý jsem kreslila návrh na korunovaci (ano, už druhý) trošku inspirovaný novou Apple Royally ever after. Později ho možná dám na blog, ale teď mám naplánovaných ještě spoooustu článků, tak uvidím. Jinak mám nový Monster High časák (koupený před tím, než jsme jeli na dovolenou) a na dovolené jsem ho celý dočetla. Ve středu jsem dostala kreslící náladu a nakonec jsem se rozhodla nakreslit River. Hrooozně mě to bavilo a chci nakreslit ještě další monsterky z edice Haunted! Ve čtvrtek jsem ji chtěla dokreslit, ale to mě už bolelo ucho a neměla jsem vůbec náladu na kreslení. Tak ji dokreslím někdy teďka doma.

Ve čtvrtek dopoledne jsme jeli poprvé do Vodic (přístavního města poblíž, do kterého klasicky jezdíme nejen na výbornou zmrzlinu a na trhy s ovocem) a už ráno jsem trochu cítila ucho, ale ne že by mě bolelo. Bráchovi zaléhalo ucho, ale pak se mu to spravilo. Jenže mě to začalo čím dál víc bolet a v noci to bylo nejhorší, bylo to strašné a ta bolest se nedala vydržet!

- Jinak ve čtvrtek bylo moře studené (podle mých slov) ,,jak Severní ledový oceán", tak se moc nedalo plavat. -

V pátek dopoledne jsme pak jeli do nemocnice ve Vodicích a paní doktorka mi předepsala antibiotika a kapky do uší. S antibiotiky jsem nemohla na slunce a vítr, to bylo kromě té bolesti nejhorší. :/ (Ale postupně se to spravovalo a teď už je to skoro vyléčené, ikdyž mám antibiotika brát do pátku tohoto týdne.) Tak jsem se odpoledne dívala na notebooku na film Avengers a viděla jsem i kus Hunger Games 3 (Síla vzdoru), první část.

Takže v pátek jsem vůbec neviděla pláž. :/ Ale v sobotu už jsem šla k moři, ikdyž jsem musela být jen na pláži ve stínu a luštila jsem křížovky. Párkrát jsem se zašla na chvilinku osvěžit do moře. Ale našla jsem si tam nové kámoše (kluka a holku → sourozence). Ta holka (Lada) má devět a kluk (Přemek) patnáct let. Bude se mi po nich stýskat, hlavně po tom klukovi, protože jsem si ho stihla za těch pár dnů docela (dost) oblíbit. A jsou z Olomouce, což je blízko u nás! Mamka má na jejich mamku e-mailovou adresu. Když o tom tak přemýšlím, jsou to opravdu dobří kámoši...

A v sobotu jsme dopoledne jeli po druhé do Vodic a nakonec mi taťka koupil jedny překrásné šaty, které se mi straaašně moc líbí! Stály 150 kun, ale ten pán nám je zlevnil na 120 kun, což je asi 480 na naše české koruny. Jsou úžasné! Takto vypadám v těch šatech:
Věřím, že je hodně lidí, ke kterým by se tyhle šaty hodily daleko víc, ale mně se strašně líbí a například podle mamky mi to v nich strašně sluší. Krásně se mi k těm šatům hodí moje černé botky na mini klínku, pěkně doplňují ten černý pásek. 

Jinak celou tu dobu za námi chodilo zrzavé koťátko, které – jak jsem zjistila – se jmenovalo Dućan (čtěte Dučan). Tentokrát jsme byli v Chorvatsku jen na týden a měla jsem tam 6 monsterek, ale nafotila jsem 99 fotek MH! Mám pro vás důležitou otázku. Ti kdo jste tento článek četli, na ni prosím odpovězte: Mám těch 99 fotek dát do jednoho článku nebo rozdělit do více (asi čtyř) částí?

4 komentáře:

  1. Proboha Zuzu, to je obří článek! xD Ty ses nám zas nějak rozjela xD. To je škoda, že ti některé věci dovču kazily :( ale aspoň tam byly i některé dobré věci + ty boží šaty! :D. Já si myslím, že bys ty fotky měla rozdělit, protože kdyby všechny byly v jednom článku, bylo by toho moc :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, Bob měl v Řecku taky nějakou nemoc, tím článkem jsi mi to připomněla! Ale je dobře že ses pak uzdravila a užila si to tam! :D Ty šaty jsou krásné, ale já bych v nich asi vypadala jak blb...A dala bych to na víc částí...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak až na ucho si si docela aj užila. Závidím ti to more, ja už som pri mori nebola dva roky - toto bude tretí - Kôli strojčeku a prerábke izby. Teším sa na fotky, ja by som ich rozdelila do troch článkov - po 33. Teda! Ty sa na mňa docela podobáš!! Až na vlasy, mám ich dlhšie. Tie šaty ti svedčia, ja by som v nich asi vyzerala divne.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě sis to v Chorvatsku užila.
    Já jsem byla s tetou v Berouně.

    OdpovědětVymazat