pátek 3. července 2015

Elissabat u levandule

Když jsem minulý týden ve čtvrtek vytahovala z mojí skříňky s Monster High Clawdii na focení, napadlo mě vytáhnout ven i Elissabat a nafotit ji u levandule, kam se moc krásně hodí. Tentokrát jsem se snažila o krásné a originální fotky (ne že bych se o to normálně nesnažila :D, ale teď obzvlášť). Myslím, že se mi moc povedla 1. a 3. fotka. Nedávno jsem u levandule nafotila také svoji novou Catrine, tak se můžete těšit. ;) Co říkáte na tyto fotky? Líbí se vám nebo mohly být lepší?








3 komentáře:

  1. Hanninka z blogu bublina-graphics.blog.cz

    WOW tá je krásna ! Pri tej levanduly vyzerá úchvatne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Elissabat je krásná jen škoda,že je tak drahá:( Každopádně fotky jsou vždy okouzlující a Elissabat to obzvlášť moc sluší(jak už jsem říkala):) Máš štěstí,že ji máš.

    OdpovědětVymazat