čtvrtek 2. července 2015

Clawdia u růží

Ve čtvrtek minul týden jsem na prosbu Clawdie a Honey nafotila moji Clawdiu. Je pravda, že jsem ji už dlouho nefotila a konečně se dočkala svého dalšího focení. Clawdia je super, ale řekněme že mám i fotogeničtější monsterky. Focení jsem si ze začátku moc neužívala, protože jsem byla děsně naštvaná na bráchu. Ale potom mě to už docela začalo bavit. Clawdii jsem fotila i s knížečkou, kterou mi pro ni před necelým rokem pracně vyrobila moje nejlepší kámoška k svátku.











Clawdia předčítá ze svojí knížky.

Detail na knížečku



5 komentářů:

  1. Krásné fotky. Nejvíc se nám líbí pátá a poslední fotka, děkujem Zuzko :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hanninka z blogu bublina-graphics.blog.cz

    Wow ! Ta knižka je supee :)
    a super fotky , tiež vlastnim Clawdii basic..
    a pri tych kvetinkach :) je naj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia je velmi krásná panenka. S jejím úsměvem se určitě lépe fotí:) A ta knížka je bombastická:D

    PS:Mám takovou malou prosbu...nemohla by jsi na příště nafotit Twylu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, dobře. :) Ikdyž teď mám rozfocený fotopříběh (je tam celkem 15 monsterek, včetně Twyly a například Toralei, Meowlody a Purrsephone), takže nejdřív se pokusím dofotit jej. Buď Twylu nafotím teď někdy nebo až 18. července, kdy ji budu mít přesně 1 rok.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky.
    Clawdia je opravdu nádherná.
    Já si ji asi taky koupím.

    OdpovědětVymazat