pátek 3. července 2015

Ceny pro mě za 2. místo ve fotosoutěži u Maddie

Nedávno jsem se u blogerky Maddie zúčastnila fotosoutěže, ve které bylo za úkol vyfotit panenku, aby vypadala jako živá. Soupeřila jsem pouze s Kitty11, ale prohrála jsem. Takže jsem na 2. místě. A mohla jsem si vybrat 6 grafických věcí z objednávky grafiky! To je obrovská odměna. Všechny věci se ti moc povedly Maddie, díky!

Animace s Rochelle

Animace u vody s Jane

Pop-art s Castou
Ten se mi hrozně líbí!

Oddělovače s Honey a Castou


Koláž s Castou, Catty a Venus

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda , že se ti věcičky líbí a u popartu jsem barvy sladila do barev casty jinak by se moc nehodily a vypadlo by to divně

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem je viděla a jsou ohromě úžasné. I když jsi prohrála tak ti i tak gratuluji.

    OdpovědětVymazat