pondělí 29. června 2015

Moje 36. monsterka Catrine DeMew – New Scaremester

Ahooj! Jak už jsem psala, od soboty 27. 6. mám svoji 36. monsterku Catrine New Scaremester. Je moc krásná, roztomilá a má moc milý obličej. Hrozně se mi líbí, je skvělá i charakterně a mám z ní straaašnou radost! Pro mě to bylo skvělé překvapení, že tam byla ta Catrine a já jsem si ji koupila. :D Přidala jsem ji na seznam monsterek, které si beru do Chorvatska. :) ;) P.S.: Tyto fotky jsem fotila u babičky.

V krabici

Obrázek na krabici


Krabice zezadu

Krabice z boku

Polorozbalená

Pouzdro s křídami (nebo pastelkami)

3 komentáře:

  1. Catrine se mi zdá mnohem hezčí než v hlavní verzi. Má totiž na sobě veselé barvičky tedy fialovou, světle růžovou,tmavě hnědou a jako každá monsterka také černou. Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná,... jinak bych si ji asi taky nekoupila, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Hanninka z blogu bublina-graphics.blog.cz

    WOW je krásna , ja ju tiež mám a je naozaj super..a gratulujem :D

    OdpovědětVymazat