neděle 28. června 2015

Deníček – 27. 6.

By: Týnuše
Ahoj, včera jsem tu nebyla, protože jsem měla zákaz na notebook a taky jsme jeli k babičce. Kdyby se tam ale nestalo pár ,,zajímavých" věcí, vůbec by tu tento deníček nebyl. A v tomto článku taky najdete velké překvapení, které jste určitě ani netušili! :D ;) :-P

Včera dopoledne jsme vyjeli k babičce. Cestou jsme se ještě stavili do pár obchodů. Zašli jsme do Taka nakoupit pro mě pár věcí. A mám nové plavky! Takže na tento rok dvoje. Jsou s Monster High: konečně plavky přesně podle mého gusta! :D Jsou tmavě růžovo-černé, pruhované a s Monster High lebkou. Moc se mi líbí. Taťka s bráchou zašli ještě do Dráčiku a brácha si tam koupil lego. Já jsem se tam chtěla taky podívat, tak jsme tam ještě jednou zašli. Bylo tam spooousta nádherných monsterek a většina v akci. Třeba Toralei Power Ghouls (superhrdinka) za 349 korun, River Styxx za 549,- nebo monsterky v plavkách i Jane Boolittle za pouhých 249,-! Já jsem se do Dráčiku chtěla podívat hlavně proto, že mi Kája říkala, že Invisi Billy je v akci za 269,-. A ten je z edice New Scaremester, takže je možná v akci i Catrine, kterou si přeju jako jednu z posledních monsterek. To jsem si nedávno říkala. Ikdyž jsem v Dráčiku Catrine nenalezla v takovéto akci, byla tam v poličce hned vepředu za 400 korun. To je dobré, protože normálně bývá za 500,-, i na Legeniu. A tak jsem neváhala a poprosila jsem rodiče, jestli si ji můžu koupit a oni mi to dovolili! :D S kartičkou do Dráčiku stála 371,-. Dostala jsem ji od rodičů za vysvědčení (spolu s krásným skřipcem a sponou). Taťka řekl, že si ji můžu rozbalit po obědě..

Když jsme přijeli k babičce, po chvilce jsme šli do restaurace na kuřecí křidýlka, která jsou vynikající a výborně kořeněná. Už jsem na nich spolu s bráchou jednou u babičky byla. Tentokrát jsme měli my s bráchou každý tři, ale já jsem po něm ještě necelé jedno dojídala. :-P Ať už máte hlad nebo ne, tohle se jí prostě samo. Toho se nikdy nepřejím! Ještě jsme k tomu měli kofolu. Bylo to skvělé, až na to, že jsem na sebe převrhla tu kofolu. Aspoň jsem ji nevylila celou, ale polila jsem si tím svoje oblíbené bílé tričko s Operettou. ...Bílé! :/ A taky rifle.

Ale u babičky mi to babička přeprala. A mohla jsem si už rozbalit Catrine! Nafotila jsem ji nejenom v krabici, ale i u babičky. Pak se mi ale už vybila baterka ve foťáku. Doma jsem Catrine také nafotila, ale podle možností. Protože dneska mrholilo. Takže se těšte na další spoustu článků s fotkami nejen Catrine...!


4 komentáře:

  1. Gratulujem , o tejto Catrine som tiež jeden čas rozmýľala , je veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych si tuto krasavici koupila jenže je poměrně drahá, ale ty máš štěstí,že máš kartičku:) Já ji nemám, jelikož bývám v bydlišti kde není Dráčik ani Pompo:( A co se týče fotek už se na ně strašně moc těším:) A gratuluji k tvé nové panence.

    OdpovědětVymazat
  3. Catrine je krásná a i vzácná :D a mohla bych se zeptat? Měli tam i Twylu New Scaremester? a Nebo Gloom and bloom?

    OdpovědětVymazat