úterý 30. června 2015

První fotky Catrine (vevnitř)

Johóó, už jsou konečně prázdniny! Dneska tu pro vás mám první fotky mojí nové Catrine vevnitř. Fotila jsem je u babičky, jen pár posledních je focených už doma.













A zbylé tři fotky jsou focené doma.

Catrine i s doplňky
Chtěla jsem tuhle fotku dát do minulého článku, ale zapomněla jsem na to.



6 komentářů:

  1. Veľmi pekné fotky , táto Catrine sa mi začína fakt páčiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc krásna. Aj fotky sú moc pekné, najviac sa mi páči pri tých papierových skrinkách :) To mne by naši v živote monsterku nekúpili :-( Škoda... Tatko nikdy, mamka iba everku, ale vždy si musím zaplatiť aspoň polovicu sama :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu užasnout nad její krásou. Opravdu skvěle fotíš:D Ona je tak neskonale krásná:D Ale to by asi nejspíš řekl každý fanoušek, který miluje kočky.

    OdpovědětVymazat
  4. Catrine je moc krásná panenka :) A fotky jsou také moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.
    Gratuluji k Catrine, já jsem si ji taky chtěla koupit,
    ale nakonec sem si vybrala Viperine.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky ale ty vyfotíš jeden snímek a pak detail tak bys to nemusela skoro pořát dělat. :)

    OdpovědětVymazat