pondělí 8. června 2015

Diplom od Káji a ne jenom to

Ahoj, včera jsem dostala nádherný diplom od mé skvělé nejlepší kámošky Káji (Králové), jen tak. Tím myslím, že nebyl za žádnou soutěž, ale za to, že každodenně navštěvuju její blog a skoro vždy komentuju. To si ostatně můžete přečíst na diplomu. A proč mi vlastně udělala diplom? Protože na její blog zatím nechodí moc lidí nebo aspoň Kája má takový pocit a já jsem jedna z mála, kdo komentují skoro každý článek. Zas tak moc se nedivím, že s blogováním chtěla už několikrát seknout, protože si vzpomínám na doby (které trvaly hodně dlouho), kdy jsem já taky mívala u článků sotva jeden koment. :/ Ale je to úžasná a hodně vtipná kámoška v realitě a pro mě i fantesáktická blogerka. Na jejím blogu najdete často fotky jejích monsterek, občas i v oblečku, které si pro ně sama vyrobí. Hoooodněkrát jsme se spolu navštěvovaly (i s dalšími kámoškami z naší party, ale to je teď vedlejší :D) a Kája má podle mě opravdu skvělý vkus na monsterky. Jedny z její sbírky jsou například Meowlody a Purrsephone Zombie Dance, Toralei Ghoul Sports, Catrine New Scaremester, ... Byla bych moc ráda a i Kája, kdybyste se podívali na její blog a povzbudili ji. Já jsem taky ještě dlouhé časy po založení blogu mívala malinkou, skoro nulovou návštěvnost. Ale to není důvod s blogem končit! Vždy, když víte, že máte aspoň úžasné kámošky, které váš blog navštěvují a podporují, je naděje a důvod psát články a pochlubit se svými  fotkami. ...Když víte, že to někdo, byť třeba jen vaši blízcí, uvidí. Kájin blog má adresu kaja-monsterky.blogspot.cz.

PROSÍM, BUDU MOC RÁDA, KDYŽ SI TENTO ČLÁNEK PŘEČTETE A NEZAHODÍTE HO JAKO ZBYTEČNĚ DLOUHÝ A NUDNÝ.


6 komentářů:

  1. Jé, díky, to je milé :D! (a dojemné :)!)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych komentovala na Káji blogu jenže s těch účtů které jdou žádný nemám :-/ kolikrát jsem chtěla komentovat fotky! a Káje poradit :D (jen trošku) , ale nejde to




    a diplom je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Na blog Káji chodím, lenže nekomentujem. Má úžasné výrobky. :)

    A chcela som sa ťa opýtať, MH Zuzka, či by si nechcela byť Affs. :) Ja viem, že tvoj blog je prevažne o MH a EAH a môj takmer vôbec, ale rada sem chodím a komentujem. :) Ďakujem za odpoveď! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, nevím, možná. Ikdyž tvůj blog celkově hodnotím jako pěkný, docela se mi líbí, ale většinu článků nebo některé popravdě nečtu. :D Hmm, tak jo. Poslední dobou mi ubylo Affs a dvě z nich (Torinka a Neferča) nejsou vůbec aktivní. :/

      Vymazat
    2. Ďakujem! :3 A máš pravdu, Torinka bola neaktívna, ale práve dneska pridala nový článok. ;) Hneď si ťa idem zapísať. ^^

      Vymazat
  4. Kvůli tomu není třeba končit.Naše návštěvnost ze začátku byla také malá,ale postupně se zvyšovala protože jsme začaly více komentovat na ostatních blozích a dělat více článků :)
    Cena je moc pěkná ;)

    OdpovědětVymazat