neděle 7. června 2015

Ceny za Bleskovku Uhodni jakou monsterku si myslím

Uff, už jsem vám dodělala ceny. Ani jsem si nemyslela, že se vás zapojí tolik! No, Anna Vágnerová a Clawdia s Honey to sice špatně pochopily, ale taky jsem jim udělala ceny. Některým jsem vám udělala víc cen, protože jsem třeba našla víc hezkých obrázků nebo protože jsem s cenou nebyla spokojená... No, Kája to měla celé dobře a byla první, která to celé dobře napsala. Takže Kája se rozhodně snažila. No, ostatní to od ní klidně mohli opsat, což si taky jako Kája docela myslím... :D

Anna Vágnerová

Nenašla jsem png Toralei Coffin Bean, ale snažila jsem se a s výsledkem jsem spokojená. Udělala jsem ti dvě verze, kdyby se ti víc líbila s hvězdičkama.


Clawdia a Honey

Udělala jsem vám dvě kolečka, protože se mi tyto obě fotky moc líbily a nedá to moc práce. (Protože mě napadl nový způsob ořezávání do různých tvarů.)


Kája K.

Nakonec jsem ti udělala tři oddělovače, protože v prvním jsem zapomněla na Neferu jako panenku a do druhého se mi už nevešla. Navíc první a druhý oddělovač nejsou nic moc.



Naty333

Terez
Udělala jsem ti oddělovač v jiném stylu, než dělám normálně. Zrovna mě to tak napadlo.

Maddie

Napsala bych ti na to srdíčko tvou přezdívku, ale vzhledem k tomu, že je to Draculaura a napsala bych tam Maddie, by to vypadalo divně. Když je to jméno everky.

Doufám, že jste s cenami aspoň trochu spokojení. Dělám je v Malování, protože nemám žádný grafický program, takže mám omezené možnosti. Ale snažím se.

9 komentářů:

  1. Je krásna! :3 Dám na blog. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné ceny, děkujem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné ceny:) Nechtěla by jsi být Affs?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, klidně! Díky, to mi už dlouho nikdo nenabízel. :D

      Vymazat
  4. Díky moc, líbí se mi a povedly se ti :D, na blog si je ale dám asi až zítra, dneska už to asi nestihnu :/.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. no a to jméno draculaura je tam super :-) Maddie kdyby tam bylo bylo by to divné

      Vymazat