úterý 9. června 2015

Monsterky si užívají letní pohody u vody

O víkendu bylo nádherné počasí! V sobotu jsem dostala skvělý nápad a taky fotící náladu a tak jsem neodolala a vytáhla jsem ven pár monsterek, lavor, který jsem pak napustila vodou (jako bazén pro monsterky) a moji úžasnou Scaris kavárnu! Ale slunko pražilo a kdybych si monsterky nezastínila vlastním stínem, byly by úplně bledé. Nakonec se mi ,,podařilo" vyfotit 11 fotek, ale moc se mi podle mě nepovedly a nejsou nic moc. Mohly být daleko lepší. :/ Promiňte za ten divný obličej Clawdeen na první fotce, odrážela se jí v něm voda z lavoru...alias bazénu. :D P.S.: K fotkám jsou někdy popisky. Jinak abych nezapomněla, od zítřka do pátku tu nebudu, jedu na školní výlet. Ale v pátek už asi bude článek.




Lagoona se po nějaké době zase ráda ponořila do vody.

Chvilku jen tak ležela a volně splívala na hladině.


A tady už se opaluje a vyhřívá na slunci.


Sirena si taky namočila svou ploutev.


Po koupání si Lagoona ráda dala její oblíbený drink v rakvárně.

12 komentářů:

  1. Wau,opravdu krásné fotky:) Hlavně Lagoona.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou náhodou moc hezké :)! A ten stín na Clawdeenině obličeji působí tak nějak misticky, je to zajímavé :).

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou krásné , ale není to ono , chybí tomu jiskra , nic proti , focení je moc těžká práce :-/ mě mamka říká že já tu jiskru do té fotky dát dokážu a až zjistím jak je dát do PC tak je budu dávat na blog :3 , ale fotky jsou krásné až na to že jim chybí jiskra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a neber to prosím jako vytahování

      Vymazat
    2. Neboj, já to vůbec neberu jako vytahování, ale naopak jsem ráda za tvůj upřímný názor. Ikdyž moc nechápu jak to myslíš

      Vymazat
    3. jsem ráda že to takhle bereš :-) a myslím to jako že... no mamka mi říká že ty moje vypadají jako živé (když fotím z pc tak to moc nejde) a ty tvoje moc ne jen někdy a doporučuji ti používat blesk pokud to jde a namířit panence foťákem (nebo mobilem) do obličeje a zaostřit (zaostřeno máš perfektně (y)) a pak tam třeba ta jiskra bude ;-) jako třeba na této : http://nd06.jxs.cz/796/988/e51b0dabda_101119232_o2.jpg tam ta jiskra je trošičku méně ,ale trošičku tam je :D

      Vymazat
    4. jo a málokdy se to povede že tam ta jiskra bude :-/

      Vymazat
    5. Jo, na té tvé fotce Maddie vypadá úplně jako živá!

      Vymazat
    6. No , takhle jsem to myslela!

      Vymazat
  4. Podarené fotky :) Lagoona sa k vode vždy hodí,hlavne tá z tejto kolekcie :) A mne sa ten tieň na tvári Clawdeen páči ;)





    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky. :) Ale ako hovorí Maddie, chýba tam tá iskra. :) Inak sú krásne! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Celkem pěkné fotky... Ne, děláme si srandu :D Fotky se nám líbí, ta třetí je nej. První se nám moc nelíbí :/ :)

    OdpovědětVymazat