pátek 26. června 2015

Punková dcera rostlinné příšery opět na scéně aneb Venus a její nové účesy

Čauky, ve středu jsem šla fotit Venus a potom Honey i s kamerou a klapkou. Venus jsem se snažila udělat nějaký letní účes, drdol. Hodněkrát jsem to zkoušela a nedrželo to. Nakonec se mi povedlo udělat podle mě celkem pěkný účes, který se ale později rozpadl. Chtěla jsem ho Venus nechat déle. :/ Tak jsem jí pak zkoušela různé další účesy. Nakonec jsem jí udělala něco jako cop, akorát ,,omotaný" (protože já neumím plést copánky), ale měla jsem venku, kde jsem fotila, jen 2 malé skřipce. A nechtělo se mi chodit domů pro gumičku, tak se Venus ten účes trochu uvolnil. No, nakonec jsem jí nechala rozpuštěné vlasy. Fotek je teda docela dost, protože mě focení moc bavilo, Venus je úžasná a strašně dobře se mi fotí! A zvlášť na tom našem zajímavém okrasném záhonku. Ze stejného prostředí pak budou i fotky Honey a není jich málo, tak se těšte...








Tahle fotka se mi moc líbí! Jinak ta větvička je tam schválně. :D ;)









A tady je druhý účes, který vydržel fakt jen chvilinku.









7 komentářů:

  1. Moc hezké fotky :) Drdol je boží, vypadá "Japonsky" nebo jak to říct :D :) A na fotky s Honey se těšíme. Jinak, nafotila by jsi pak s Clawdiou, prosíím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já čtu všechny komentáře, ikdyž odpovídám jen někdy. :) Na vaši předchozí prosbu už jsem Clawdii nafotila. :) ;)

      Vymazat
  2. Krásne fotky! :3 Najviac sa mi páči 6,8,11,12,15,17,18,19,21,22 fotka. ^-^ Veľmi sa ti podarili. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné , hlavně ty v kterých je jiskra :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fak nádherá Zuzí :) ! Mňa najviac zaujala prvá fotka :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí všechny, vaše zahrádka je bohatá na kytky! A proto jsou z toho povedené, supr fotky! :D!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí všechny, vaše zahrádka je bohatá na kytky! A proto jsou z toho povedené, supr fotky! :D!

    OdpovědětVymazat