sobota 2. května 2015

Scařížanka Rochelle Goyle konečně zase venku

Ahoj, poslední dobou jsem dost fotila. V neděli 26. dubna jsem nafotila moji Rochelle z edice Basic na naší rozkvetlé třešni, u modřenců a fotečku u zlatého deště. Co říkáte na fotky?


















Zkoušela jsem Rochellce dělat různé účesy.














 

A poslední fotka je černobílá.

Tenhle Rochellin poslední účes jsem jí nechala doteď, ten se mi líbí.

5 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Modřenci nám také rostou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, ty ten blog přímo zasypáváš fotkama!!! A samozřejmě jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ciernobiela foto je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky všechny jsou skvělé,Roch to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Jej Rochelle je pekna :) pekne fotky.. Roch. sa velmi hodi do prostredia rozkvitnutej ceresne :) a ta ciernobiela foto je top :))




    ☆Venus McFlytrap☆

    OdpovědětVymazat