sobota 2. května 2015

Pár důvodů, proč jsem si vybrala Toralei zrovna Coffin Bean a co na ní mám tak ráda

Když jsem minulý týden fotila moji Toralei z edice Coffin Bean (fotky v článku zde), tak se mi zase hodně zalíbila. Je strašně fotogenická a nejlíp se fotí na podzim ve spadaném listí. Napadlo mě napsat pár důvodů, proč jsem si ji vybrala zrovna v edici Coffin Bean a co se mi na ní tak líbí.

V jednoduchosti je krása

V tomto Toraleiném případě to platí obzvlášť! Líbí se mi na ní ta (zdánlivá) jednoduchost a výstižnost. Její outfit podle mě dokonale vystihuje její styl a přitom není vůbec přeplácaný.

Cena

Nevybrala jsem si jinou Toralei, protože tahle byla levná. Jinak sice dávám obvykle přednost Basičkám, ale v době, kdy jsem Toralei kupovala (vlastním ji od 12. května 2014), byla v základním oblečku už dávno vyprodaná. Bohužel.

Doplněk

Mám ráda doplňky ,,do kavárny". Pitíčka nebo jídlo. Sice to byl k ní jediný doplněk, ale kdo potřebuje další hřebínek...no a bez stojánku se taky obejdu. :)

Obličej

Ano, moc se mi na ní líbí její obličej. Hlavně ty oči a jednoduché, výstižné, kočičí líčení.


(A mohla bych dodat i vlasy, protože je to příjemná změna oproti Toralei v ostatních edicích. A taky to, že se dá jako jedna z mála monsterek lehce vyslíkat. Nevím, proč mi to přijde jako výhoda. Třeba když vyrobíte pro monsterku nějaký obleček...)

2 komentáře:

  1. Túto Toralei mám tiež, a je úžasná! :3 Inak krásny článok. ;)

    A komentár tu píšem 1. krát, takže neviem, čo z toho bude. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Toralei je tu pekna :)





    ☆Venus McFlytrap☆

    OdpovědětVymazat