sobota 2. května 2015

Monster High a Ever After High novinky a moje názory na ně

Na monster-lili.tumblr.com je hodně nových fotek novinek ze světa Monster High i Ever After High. EAH mají většinu novinek hezkých, ale MH už trochu pokulhává. :/

Monster High

Iris Clops – I love fashion/I heart fashion

Na těchto nových fotkách od Mattela se mi Iris mooc líbí. Moc jí to sluší v prvním oblečku zleva a prostředním. Ikdyž ty fuchsiově růžové boty má od Meowlody Basic, jen v jiné barvě, na Iris vypadají taky nádherně.
monsterhigh:

She’s got an eye for fashion!  

 Lego figurky

Jak jste mohly před nějakou dobou vidět na Torinčiném blogu, Mattel vymyslel nová MH lega. (Co ještě nevymyslí, že?) Ta byla povedená. Tady jsou lego figurky monsterek. Kromě Clawdeen jsou podle mě všechny docela povedené. Obzvlášť se mi líbí Venus a Spectra.
 

 

 

 

Hmm, Purrsephone je taky hezká.

Boo York

Nefera de Nile

Hm, docela se mi líbí. V edici Basic se už bohužel neprodává... :( Má docela jednoduché a zajímavé boty.


Hmm, i pod tím zlatým...tentononcem má hezké šaty.

A má i amulet. Ta čelenka je taky bezva.

Catty Noir

Catty se mi teda nelíbí. Je divná.

Hmm, má docela hezké boty. Ale ke Catty se nehodí.

Má divný obličej, ty modré řasy dole jsou divné.


Ever After High

Way Too Wonderland

Madeline Hatter

Maddie není špatná, vypadá úplně jako šílená kloboučnice. Ale na tomhle fan artu je hezčí: odkaz.

 





 

Kitty Cheshire

 Kitty je krásnááá. Mooc se mi líbí, před pár dny jsem ji nakreslila podle jednoho fan artu. V edici Basic není nic moc. Někdy bych si ji chtěla koupit buď tuhle nebo Spring Unsprung, až se u nás začnou prodávat.
 






 

Apple White

Apple je taky moc krásná, uvažovala jsem, jestli bych ji někdy nenakreslila podle tohoto fan artu: odkaz.

Lizzie Hearts

Lizzie je též moc pěkná a povedená. Opravdu vypadá jako Srdcová královna. Když jsem kreslila Kitty z této edice, rozhodovala jsem se mezi ní a Lizzie podle této nádherné kresby: odkaz.






Raven Queen s playsetem

No, na tak malém obrázku ten playset vypadá jako pračka. A Raven taky mohla být lepší.
lucioworlds:



Way to Wonderland Playset & Raven Queen Doll

Source in the picture


coool

1 komentář:

  1. Hm, Iris nakonec není tak špatná, lego se mi taky líbí, ten playset je diivnej :/...

    OdpovědětVymazat